rallyfisken
Eleganten i från vidderna.
Idag ringde de från Elmia mässan och sa att de vill ha med både min blingade zx7:a och dotterns cbr på mässan i påsk (bilsport performance och custom show).![]()
Grattis. Då får man ju komma upp o kolla in dem live
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Idag ringde de från Elmia mässan och sa att de vill ha med både min blingade zx7:a och dotterns cbr på mässan i påsk (bilsport performance och custom show).![]()
Det är min 7:a.
Snyggt Janne!
Blir de Västervik i sommar igen?
Blev väldigt inspirerad av att sätta fart på min egen garagerenovering efter att följt din tråd. Grymt effektivt jobbat. Tänkte jag själv skulle beställa på ebay, men hur hittar du allt? Söker du alltid på säljare som vill skicka till Sverige och sånt som kommer med flyg, typ bromsskivor från hong kong, vad brukar tullavgifterna bli på? Betalar du alltid innan de skickar?
Nåja i vilket fall som helst är du grym garagebyggare, kommer och tittar på hojen på elmia förresten.
Jo, jag börjar komma in i ebay djungeln nu, tack för snabbt svar.Började med att beställa lite dekaler som nu kommit och tänkte bara höra om du brukar klarlacka över dessa. Något att tänka på?
Förbannat snygga skivor!
Blev sugen på att byta själv![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!