Cbr 125 Film!

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
BlueNinJa skrev:
nope .. känner då en som kört d .. så

Tro inte alltid på vad andra säger. Själv tror jag att ska ni komma över 125 km/h med en CBR125 utan trim så blir det till att köra i nerförsbacke och vinden i ryggen.


Edit: Stavfel
 
Last edited:

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Ort
Söderhamn
Hoj
Zx9R -99
Mr_Malossi skrev:
Ghostrider med en cbr? :D 140 enligt mätaren med 13.. :va tycker den komentaren har hemma på moped avdelningen :hihi

tycker du enbart ska knipa .. så jävla kaxig bakom skärmen asså... nä spö skulle vara bra ..!!
 

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
BlueNinJa skrev:
tycker du enbart ska knipa .. så jävla kaxig bakom skärmen asså... nä spö skulle vara bra ..!!

inte för att jag ska lägga mig i men,
Citerar :gnissla

-"Dessa regler gäller på 125-forumet!

Inget spam
Inget skitsnack
Inga annonser (Det finns en annonsavdelning)
Håll er till ämnet
Använd sökfunktionen innan ni startar en ny tråd
Vettiga rubriker, t.ex. "öhhhh... tufft" är inte vettigt
Inga personliga påhopp!""

ta de lungt nu och ha skoj me era cyklar istället :squid
 

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
Padde skrev:
Tro inte alltid på vad andra säger. Själv tror jag att ska ni komma över 125 km/h med en CBR125 utan trim så blir det till att köra i nerförsbacke och vinden i ryggen.


Edit: Stavfel

jag är faktiskt inte så säker, visserligen under 11kw, men en kompis har en varadero 125cc, fyrtaktare, och den gör utan större problem ca 120km/h. så en sporthoj som är så pass liten.. :va jag tror inte det är nån omöjlighet :tummenupp
 

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Ort
Söderhamn
Hoj
Zx9R -99
men orka.... var så jävla pissless igår för jag hade fått sitta i nån jävla kyrka i typ 2 timmar.... höll på att löka bort , så fick man höra nån prälle som typ inte visste var han var
 

kalle_a

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2004
Ort
Sala
Hoj
R1 - 05
Forkman skrev:
Fan va bra att ni visar hur fort den går,
undra hur den går när ni kör sakta :va



Men snälla alla, va fan lägg ner och snacka "oo jag drar din bla bla", kör och ha skoj istället det är ju därför ni har hojarna, eller hur!?

MVH //kalle
 

Forkman

Uppe bland molnen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Nepp
kalle_a skrev:
Men snälla alla, va fan lägg ner och snacka "oo jag drar din bla bla", kör och ha skoj istället det är ju därför ni har hojarna, eller hur!?

MVH //kalle
Men jag förstår inte vad du pratar om, jag kör en mt5 och drar snuten hela tiden. Vill du vara min vän?
 

Fetvadd

Wannabe DTM
Gick med
16 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
ingen förtillfället
BlueNinJa skrev:
tycker du enbart ska knipa .. så jävla kaxig bakom skärmen asså... nä spö skulle vara bra ..!!

Hahaha.... vad patetisk du är.. :kocko jaja ska inte förstöra din lilla världsbild :D låt gå med 140km/h.. du har väl säkert monterat dit en drac mätare :yoparty
 

kalle_a

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2004
Ort
Sala
Hoj
R1 - 05
Forkman skrev:
Men jag förstår inte vad du pratar om, jag kör en mt5 och drar snuten hela tiden. Vill du vara min vän?


men om du inte fattar så verkar du inte kunna läsa .. se ovanför.
nej jag har tillräckligt med vänner så jag klarar mej ändå!!
 

BlueNinJa

-=NinJa=-
Gick med
24 May 2004
Ort
Söderhamn
Hoj
Zx9R -99
Mr_Malossi skrev:
Hahaha.... vad patetisk du är.. :kocko jaja ska inte förstöra din lilla världsbild :D låt gå med 140km/h.. du har väl säkert monterat dit en drac mätare :yoparty

men orka ditt ...... asså fatta om du skulle svarat på den tidigare skulle jag fattat d men kolla vad jag skrivit osm ursäkt i stället ...
 

Forkman

Uppe bland molnen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Nepp
kalle_a skrev:
men om du inte fattar så verkar du inte kunna läsa .. se ovanför.
nej jag har tillräckligt med vänner så jag klarar mej ändå!!
jO follk brukar sega till mej att jag innte kan lesa, men det kann jag
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Ska vi ta och reda ut det här lite?
Lindahl: CBR:en går att få upp i 140 på mätarn! minns du inte när jag berättade det för dej? man kan ligga å köra mellan 110 - 120 på den, men om man ska köra så mycket fortare så behövs lite vind i ryggen och nerförsbacke dock! sedan visar CBR:ns mätare ca 5km/h för mycket...

och appropå filmen... som jag skrev förut till er som inte sett det så övningskörde jag den dagen, och har inte kortet än för den delen heller... tror du jag kan köra som ett cp när morsan står 20m därifrån? :kocko visst, kan instämma de där på filmen, men man måste ju ha bra musik! :tummenupp ska göra en bra film till sommarn när jag har kortet i handen, men innan dess så blire fis-åkning när modern finns i närheten.. :tungan
 

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
Gradda skrev:
Ska vi ta och reda ut det här lite?
Lindahl: CBR:en går att få upp i 140 på mätarn! minns du inte när jag berättade det för dej? man kan ligga å köra mellan 110 - 120 på den, men om man ska köra så mycket fortare så behövs lite vind i ryggen och nerförsbacke dock! sedan visar CBR:ns mätare ca 5km/h för mycket...


ahmm ok,
 
Nyheter
Boka provkörning under Start2Ride nu

Under helgen arrangerar mot...

Dags för 2024 års Start2Ride

Kommande helg arrangerar mo...

Härlig uppslutning på kortegen i Sydnärke!

Den traditionsenliga mc-kor...

Eldrivna Oruga Unitrack

Oruga Unitrack, en motorcyk...

Circuit de Barcelona-Catalunya storsatsar

Gran Premi de Catalunya Mot...

Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Top