Cbr 125 Film!

Gradda skrev:
själv kan man ju ligga å brumma på i skapliga farter genom stan å de låter då inte som om en 125:a är på väg igenom kan ja lova! :yoparty

nä men det ser ut som en trampcykel
:arsele

Fan va bra att ni visar hur fort den går,
undra hur den går när ni kör sakta :va

Klockrent. Ytterligare en pajkastar tråd! :D

haha ni ska höra ljudet i skogen när jag är ute och latchar! tss låter som en moped....kizz my ass,
det finns mycket nackdelar med 2takt men med den lilla effekten som en 4taktare har så kan man ju knappt göra vettiga omkörningar!!! :huvet

har hört att vettiga trimm är på g till xr.
antagligen till cbr:en ochså

frew skrev:
haha ni ska höra ljudet i skogen när jag är ute och latchar! tss låter som en moped....kizz my ass,
det finns mycket nackdelar med 2takt men med den lilla effekten som en 4taktare har så kan man ju knappt göra vettiga omkörningar!!! :huvet

har hört att vettiga trimm är på g till xr.
antagligen till cbr:en ochså

enda jag tycker är den stora nackdelen är väll att dom är så kännsliga 2 taktarna, har läst att kolvbyte var 1500 mil är vettigt också,.. annars tycker jag den är jääävligt rolig, när all effekt kommer vid 6 - 7 tusen varv, gillar när den är lite hetsig!

BlueNinJa skrev:
den e inte så jävla tanig endå när du väl sitter på den!!

nehe förlåt då :fatta!
men det e ju lite fult på videon när det står. "ready?" och sen kör nån runt runt i 3 km/h, det måste du hålla med om, man väntar sig värsta ghostrider körningen :)

Jimmyboy skrev:
nehe förlåt då :fatta!
men det e ju lite fult på videon när det står. "ready?" och sen kör nån runt runt i 3 km/h, det måste du hålla med om, man väntar sig värsta ghostrider körningen :)

Ghostrider med en cbr? :D 140 enligt mätaren med 13.. :va tycker den komentaren har hemma på moped avdelningen :hihi

den ska ju tydligen göra 115 orginal.. 120 på mätaren..sa dom i bikes test å allt om mc också..

Tanka ner filmen hona cbr 125 04a, HELA... då äre lite mer :tuttar

Mr_Malossi skrev:
Ghostrider med en cbr? :D 140 enligt mätaren med 13.. :va tycker den komentaren har hemma på moped avdelningen :hihi

doh.. :huvet :huvet :huvet

det jag menar är att när det kommer en ruta där det står "Ready?" och grym musik startas, då väntar man sig att han ska köra "vilt" :fatta! :7peta

Last edited:
Jimmyboy skrev:
doh.. :huvet :huvet :huvet

det jag menar är att när det kommer en ruta där det står "Ready?" och grym musik startas, då väntar man sig att han ska köra "vilt" :fatta! :7peta

haha ok =) jag är ju med i filmen också, i bakrunden, uppe på planen där =)

Nyheter
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma