Cbr 125 Film!

granath_

mc-dåre .
Gick med
1 Mar 2004
Ort
gävle .
Hoj
cbr 900rr
hmmm? håller med dom andra varför lägga in en film när man kör så dä?? :confused:
antingen kunde han ha kortat av filmen? eller köra lite fortare, så man får se vad den går för :tummenupp
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Va och kollade på en i butik i går eller förrgår, va det nu va, satan va små dom är, som en trampcykel...

Trist film, hände inget och han körde bara och mesade. Dock bättre än inget, fler filmer under 125a-delen önskas...
 

Kimze

?
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Malmö
Hoj
På gång
NSR_Martin skrev:
Va och kollade på en i butik i går eller förrgår, va det nu va, satan va små dom är, som en trampcykel...

Trist film, hände inget och han körde bara och mesade. Dock bättre än inget, fler filmer under 125a-delen önskas...


Det är bara för dig att köpa en DV kamera och ett fäste och ut o filma :D
Jag kan redigera ;)
 

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Ort
u
Hoj
suzuki + ktm
Kunde du inte tagit en vända??

Skönt ljud i alla fall... :tummenupp :banana :Bugar Ska spela in en kortis med min hoj sen när den är klar tänkte jag...
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Har funderingar på att göra det. Har kamera, kan redigera... När min kompis fått kortet ska vi förmodligen filma, annars är det lite svårt att göra sevärda filmer typ.
 

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
NSR_Martin skrev:
Jag har hört att man nite får stå på uppkörningen... Kanske har fel?



Man får stå, men risken är ju att man lutar cykel då, det gillar dom tydligen inte...Hur gåre för dig? Ute å kör hela dagarna eller?! :)

Kört långt? Går den bra? Inga problemas? =)
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Som sagt ganska "tråkig" film men ändå roligt att se cbrén. Bakspeglarna ser lite fel placerade ut och varför stå upp och köra garagesvängen.

Övrigt är ju CBRén ganska snygg i utseendet men som sagt lite för smal och liten men annars tycker jag den ser helt OK ut.
 

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
Padde skrev:
Som sagt ganska "tråkig" film men ändå roligt att se cbrén. Bakspeglarna ser lite fel placerade ut och varför stå upp och köra garagesvängen.

Övrigt är ju CBRén ganska snygg i utseendet men som sagt lite för smal och liten men annars tycker jag den ser helt OK ut.



det var inte hela filmen :rodnar skulle vara lite till, vart nått fel sa han, ska fixa upp yna snart =)
 

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
Lindahl skrev:
Man får stå, men risken är ju att man lutar cykel då, det gillar dom tydligen inte...Hur gåre för dig? Ute å kör hela dagarna eller?! :)

Kört långt? Går den bra? Inga problemas? =)
jag körde upp på en dtr och stog upp och det funkade skit bra :tummenupp jag stannade tillochmed till lite grann och lutade hojen ganska mycket men fick upp den igen och fortsatte, han anmärkte inget på det :kocko
 

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
nicke skrev:
jag körde upp på en dtr och stog upp och det funkade skit bra :tummenupp jag stannade tillochmed till lite grann och lutade hojen ganska mycket men fick upp den igen och fortsatte, han anmärkte inget på det :kocko


hmm ok! ska köra upp på en dt jag med! Gvn går skit lätt men han klagar endå att jag lutar cykel osv, ska pröva stå på nästa lektion!
 

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
Lindahl skrev:
hmm ok! ska köra upp på en dt jag med! Gvn går skit lätt men han klagar endå att jag lutar cykel osv, ska pröva stå på nästa lektion!
att stå på en off-road mc och köra sakta är bland det lättaste som finns.. tillochmed enkelt att låta bli o luta, men jag tror inte att han anmärker på det, men gör så här (men jag tar inget ansvar om nått skulle gå åt helvete på uppkörningen..) träna både på stå o luta och stå utan o luta, och om uppkörnings gubben säger att det inte är godkänt att luta så gör om utan att luta :tummenupp
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top