Carolina Gynning - rättfram utstrålning

sågningen av Kihsti är underbar :) .. men ack så blåst hon är :dummer

skulle nästan kunna tro det är på allvar :D

Fifan, får ont i huvudet så fort hon öppnar munnen :(

Nog för att du lirar offside, men HUR kan du missat? :gnissla

Jag har aldrig sett ett enda avsnitt frår en dokusåpa typ Farmen eller nåra serier typ "Sex in the city" och sånt. Läser inte kvällstidninga och sånt så ofta heller. Sånt är ju för dumma människor. Dock bli man pepprad av sån skit i gaymedia, så det läser jag inte heller. :hihi
Jag tror det är mer bögit än straight att känna till sånt där bakgrundsbrus i vuxen ålder, om man nu ska prata offside.

För jag antar (som du märker) att det är ngn bombad dokussåpemänniska det där? :va

Jag har aldrig sett ett enda avsnitt frår en dokusåpa typ Farmen eller nåra serier typ "Sex in the city" och sånt. Läser inte kvällstidninga och sånt så ofta heller. Sånt är ju för dumma människor. Dock bli man pepprad av sån skit i gaymedia, så det läser jag inte heller. :hihi
Jag tror det är mer bögit än straight att känna till sånt där bakgrundsbrus i vuxen ålder, om man nu ska prata offside.

För jag antar (som du märker) att det är ngn bombad dokussåpemänniska det där? :va

Hur är det med allmänbildningen? :tungan

Jag har aldrig sett ett avsnitt år en dokusåpa typ farmen eller nåra serier typ "Sex in the city" och sånt. Läser inte kvällstdininga och sånt så ofta heller. Sånt är ju för dumma människor. Dock bli man pepprad av sån skit i gaymedia så det läser jag inte heller. :hihi

:gnissla

Big brother tjej.

Jag tycker hon verkar vara rolig :D

:gnissla

Big brother tjej.

Jag tycker hon verkar vara rolig :D

Ok, Tack! Det kvalitetsprogrammet har jag heller aldrig sett ett avsnitt av.

Jag får erkänna att jag inte ens såg på filmsnutten i tråden. Men jag kan nästan garantera dig att jag inte kommer att tycka hon är rolig om jag skulle möta henne :hihi

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!