Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det hände aldrig för mig iaf.
Precis... Slöar jag vid växling mellan 5-6 kan den hoppa i mellanläge, men det har bara hänt nån enstaka gång.Friläge? nej, bara mellan 1&2, men, en sk falskneutral kan man få mellan alla växlar, på i stort sett alla hojjar, lättare på vissa än på andra. Men jag skulle säga att miton är ganska bra på det, halkar inte i falsk neutral så lätt, inte min iaf.
när ni så ofta snakkar om hur svårt det är att sälja en 125cc i sverige, så kom över till finland och sälj demmiton kostar här som ny ca.6000€ = 60 000 kronor
så om ni begär 30 000 kronor borde det vara lätt att få såld
![]()
Min är till salu.tjena jag har planer på att köpa en hyfsat ny mito (-06-08 års modell) men jag har svårt för att hitta annonser ute på nätet, kan ni ge förslag på var det finns bra o nya mito annonser? eller är det någon här på forumet som kanske säljer sin mito? (A) svara i tråden eller skriv ett PM
Tack i förhand
Yes, dom sjukligt billiga Mitosarna verkar vara borta!
Min är till salu.![]()
Japp!Nu passar du på
![]()
Yes, dom sjukligt billiga Mitosarna verkar vara borta!
Min är till salu.
Ingen skillnad jämför med de som tillverkades fram till -07...
tjena jag har planer på att köpa en hyfsat ny mito (-06-08 års modell) men jag har svårt för att hitta annonser ute på nätet, kan ni ge förslag på var det finns bra o nya mito annonser? eller är det någon här på forumet som kanske säljer sin mito? (A) svara i tråden eller skriv ett PM
Tack i förhand
Dom skiter i drevning, men den skall vara strypt. Dock fungerar det ofta att besiktiga ostypt...Nu ska Miton (cagiva Mito 125cc -95) in på besiktning snart & jag har gått & funderat på en sak..
Vad är det dom kollar, alltså måste den ha orginaldrevning & vara strypt osv för att gå igenom besiktningen?
/erik
Snart.Det var ett jävla ös här är i denna tråden!
Jag har i alla fall kört 100 mil nu i år!
Snart ska Miton ut på blocket, men jag vet inte vad man kan få för den, den är ju trots allt i bra skick fullt fungerande o lite annat smått o gott! När åker din ut ted?![]()
Min är till salu.![]()
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!