Cagiva Mito-tråden

Gött. :) Hur mycket flis gav den? En annan ska ju också sälja nu...

Och här kommer elschemat jag har, hoppas man kan se något på det. :gnissla

Alldeles för lite. 15500kr vilket är riktigt reapris för en fullt fungerande och fin Mito men, jag var i behov av snabba pengar så det var inte helt fy och skam :)

därför ska man sätta ut den i god tid.. så att man inte behöver stressa med att få bort den. för då kan man ju stå imot prutningar mycket mer..

Hjälper tyvärr inte så mkt. Har haft min ute i stort sett sen jag fick den av Härnborg. Visst har en del hört av sig men ingen som kommit till skott. Iofs inte sesong nu kanske men man måste ha flyyyyyyyyyt oxå..

Hjälper tyvärr inte så mkt. Har haft min ute i stort sett sen jag fick den av Härnborg. Visst har en del hört av sig men ingen som kommit till skott. Iofs inte sesong nu kanske men man måste ha flyyyyyyyyyt oxå..
Håller med, har haft min Qvarna till salu nu ett tag och vafan, man får ju knappt några skambud ens!

Cagiva Mito Evo 1995.
Då var den färdig efter vinters pyssel o service.

Bifogat

• DSCN3407 (Medium).JPG
    DSCN3407 (Medium).JPG
    161.6 KB · Visningar: 83
  • DSCN3410 (Large).JPG
    DSCN3410 (Large).JPG
    225.8 KB · Visningar: 81
  • DSCN3411 (Large).JPG
    DSCN3411 (Large).JPG
    209.5 KB · Visningar: 81
har en cagiva mito -07
jag har tagit väck strypning i avgasröret nu, men jag skulle vilja få bort den i cdi-boxen lr vad man ska säga.
någon som vet hur jag ska göra?

Sida 2 igen!?...lite skärpning i tråden nu:P

Nästa vecka ska växellådsolja inskaffas och det blir fram med polergrejorna, sen är det ut på blocket förmodligen:)

Men som sagt det är ju inte lätt o få sålt 125:or :( Och nu när det är dags för mellanhoj så vill man ju gärna ha en snabb, smidig och bra affär. Men för en Mito som fungerar perfekt, bra skick, få mil o lite annat smått o gott så får man ju hoppas att det finns någon seriös köpare.

Sida 2 igen!?...lite skärpning i tråden nu:P

Nästa vecka ska växellådsolja inskaffas och det blir fram med polergrejorna, sen är det ut på blocket förmodligen:)

Men som sagt det är ju inte lätt o få sålt 125:or :( Och nu när det är dags för mellanhoj så vill man ju gärna ha en snabb, smidig och bra affär. Men för en Mito som fungerar perfekt, bra skick, få mil o lite annat smått o gott så får man ju hoppas att det finns någon seriös köpare.
Fan, det blir inte bra med två Mitos till salu samtidigt, på samma ställe... :hihi

Jag har en fråga som jag hittade från FAQ:n

Citerar: * Svårt att få tag på- samt dyra reservdelar
Cagiva Mito -95
Fakta:
Hastighet: Enligt hastighetsmätaren ca: 160km/h
hk: 31
Antal Växlar: 7
Förgasare: Dellorto 28mm
Original Drev: 14 x 43
0-402m: 15,6
Pris ca: 18000 - 25000 kr

*Verkar ha problem med att dom får för snål blandning eftersom dom nyper titt som tätt. Detta åtgärdas genom att byta till större huvudmunstycke.

Cagiva Mito 95-
Fakta:
Hastighet: Enligt hastighetsmätaren ca: 170-190km/h
hk: 34
Antal Växlar: 7 tills 99 då dom blir 6 växlad
Förgasare: 35mm
Original Drev: ?
0-402m:
Pris ca: 20000 - 40000 kr

* Ovanlig hoj. Reservdelar finns, men är klart svårare att få tag i än till NSR/TZR/RS osv. Bland de snabbaste 125orna.

Alltså kan man beställa saker och sånt från en MC butik eller måste man lixom beställa delar och så själv? (kanske dum fråga men har ej sett de stå på någon annan tråd)

Back