MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Man ska inte jämföra en Ducati idag med hur dom var på 90-talet. Du ska inte vara rädd för att köpa en, nu för tiden så är dom inte ens särskilt dyra att serva 
Hade en Hypermotard 1100S som jag sålde eftersom jag körde alldeles för lite i förhållande till hur mycket pengar som va investerat i den. Men den är helt klart den hoj jag har haft som väckt mest känslor när man kört den. Grym på kurviga vägar och ett ljud som måste upplevas... Så följ hjärtat och köp dig en 848 Streetfighter, jag tror INTE att du kommer att ångra dig. Något som du garanterat skulle göra om du köpte en 14år gammal R1.
Jag sålde Ducatin men gick över till en annan italienare

Hade en Hypermotard 1100S som jag sålde eftersom jag körde alldeles för lite i förhållande till hur mycket pengar som va investerat i den. Men den är helt klart den hoj jag har haft som väckt mest känslor när man kört den. Grym på kurviga vägar och ett ljud som måste upplevas... Så följ hjärtat och köp dig en 848 Streetfighter, jag tror INTE att du kommer att ångra dig. Något som du garanterat skulle göra om du köpte en 14år gammal R1.
Jag sålde Ducatin men gick över till en annan italienare