GÅr i valet å kvalet om jag skall byta banhoj eller om jag skall ha kvar den jag har.
Har suttit å vägt lite fram å tillbaka hur ja skall göra. Jag är ingen tävlingsåkare utan åker bara så mö bandagar å kvällsträningar jag kan.
Hojjen jag har nu är humlans gammla k1a med följande spec:
*race bakram
*racekåpstag
*abm vaveskivor
*stålomspunna slangar fram, bromsvätska med högre kokpunkt
*Öhlins styrdämpare
*Öhlins R/T gaffel
*Erf kolfibertank + orginal tank i nyskick
*Yoshi helsystem
*k&n filter
*Did 520 drivpaket.
*gp 500 db kåpglas
*b.o.s slipon
En sådan här hoj står nånstans runt 50 000 kr. Jag har suttit å spånat lite vad man kan hitta för banhojjar för max 65 tusen som är liknande eller bättre och helst gatreggade för å kunna åka gatgrupper.
Hade gärna velat ha slirkoppling men verkar som man får gå upp till 05 sukka eller 07 r1a för å få de.. och då sticker priset.
Kom gärna med förslag vad man skulle kunna byta till. då helst gatreggat men inget krav.Anser mig dock inte mogen för licensklassen ännu men får la tvinga ut mig i den om ajg hittar en fin hoj
Har suttit å vägt lite fram å tillbaka hur ja skall göra. Jag är ingen tävlingsåkare utan åker bara så mö bandagar å kvällsträningar jag kan.
Hojjen jag har nu är humlans gammla k1a med följande spec:
*race bakram
*racekåpstag
*abm vaveskivor
*stålomspunna slangar fram, bromsvätska med högre kokpunkt
*Öhlins styrdämpare
*Öhlins R/T gaffel
*Erf kolfibertank + orginal tank i nyskick
*Yoshi helsystem
*k&n filter
*Did 520 drivpaket.
*gp 500 db kåpglas
*b.o.s slipon
En sådan här hoj står nånstans runt 50 000 kr. Jag har suttit å spånat lite vad man kan hitta för banhojjar för max 65 tusen som är liknande eller bättre och helst gatreggade för å kunna åka gatgrupper.
Hade gärna velat ha slirkoppling men verkar som man får gå upp till 05 sukka eller 07 r1a för å få de.. och då sticker priset.
Kom gärna med förslag vad man skulle kunna byta till. då helst gatreggat men inget krav.Anser mig dock inte mogen för licensklassen ännu men får la tvinga ut mig i den om ajg hittar en fin hoj