Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Man behöver inte fundera länge än till A U D I...
Ådi suger ju. Jag hittar bara fler och fler irritationsmoment med min A4. När Jag sålt den blir det aldrig mer ådi för min det![]()
Om några år kommer vi säker ha fartkameror på alla vägar, GPS-strypning på gaspedalen och fordonsansvar på böterna/körkortindragningar så att skaffa en 200+ hk bil känns lite overkill. Köp en ny Toyota AYGO och njut av medelsvenssonslivet istället.![]()
Jepp, risken är ju att det blir såMen å andra sidan borde man ju passa på o ha en rolig bil nu innan det är för sent...
Bromsbeläggssats i fram till en BMW 535d kostar 2776:- på Mekonomen. Det är väldigt, väldigt dyrt tycker jag.![]()
Vad för någe?
Sämsta bil jag varit med om är iaf Toyota Prius, maken till irriterande bil har ja aldrig varit med om.
Var ska Jag börja? AC´n! när det är kallt i bilen sprutar den kalluft här och där, när det är varmt har man en stråle varmluft i ansiktet, Jag petar på den hela tiden. På sommaren är det en froststråle på rutan man inte kan stänga av så det blir stora imfläckar. Kan inte komma ihåg att jag rört ac´n i någon av bmw:arna nån gång.
Den plingar när inte säkerhetsbältet är i, det ska den skita i. när man åker låser den dörrarna och öppnar inte när man stannar så springer man ut och ska öppna bakluckan för att slänga in något så måste man tillbaka in och trycka på en knapp!!!![]()
Dörrjävlarna har ju några "lägen" när man öppnar dem som alla andra bilar men i Ådis fall så är fjädern som stänger 62% starkare än den som drycker dörren utåt så när man öppnar dörren så studsar den och smäller igen direkt igen.
När man trött på morgonen kommer med en mack-kaffe och ska in i bilen slår dörrjäveln igen på en så kaffet sprutar överallt!!!
Det enda som är bra är fyrhjulsdriften och orginalstereon.
Dessutom lastar den som en micra TROTS att det är en kombi! När jag skulle flytta min 42" tv fick vi ta polarens farsas GOLF! för att teven inte gick in i Ådi!!!![]()
![]()
![]()
Bra jobbat!
Det är bara för ni är invandrare.Den enda som hajat vad riktig bil är i denna tråd är fan Teo
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |