Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag har varit lite slö här men ska ta tag i det om ett par veckor när semestern och husrenoveringen är slut...
Har som sagt börjat fräsa på mina svingförlängare. Kommer nog bli färdiga under vecka 34 när jag är på jobbet igen. Ska uppdatera med bilder och info så snart det går...
ehhh, tar verkligen husrenovering "slut"![]()
![]()
![]()
Nä, men man kan välja hur och i vilket rum den tar slut för stunden...![]()
Så här ser den ut i skrivande stund...
Kollade precis hur det kommer passa med den nya gaffelkronan. Verkar som att det nedre styrlagret från 1000 passar direkt i ramen. Men det övre lagret passar inte redigt. Måste modifiera axeln till gaffelkronan lite så passar 1100:ans övre lager. Sen är axeln lite för lång också, men det fixar sig.
Skulle du inte ha en 1000-tank på den där åxå?
Å när ska du börja massera spisen gamle gosse?
Då var grovjobbet gjort med svingförlängarna. Ska bara fräsa till dem så de inte blir så "fyrkantiga". Uppdateringar kommer...
Härligt!! ser att hösten har kommit till dig Mange, äntligen dax att krypa tillbaka in i garagen igen![]()
Blir det mål 09 som gäller eller sträcker sig projektet längre?
Jag har som mål att få ut hojen till nästa sommar! Tyvärr kommer det endast bli ett färdigt chassi med en "bonntrimmad" motor. Har varken tid eller pengar just nu att bygga turbo också tyvärr. Kommer plocka ur motorn och porta o plana toppen. Sen blir det ett annat avgasrör. Ska se till att få lite finish på hojen iaf.
Sen blir det att riva ur motorn igen när det är dags att bygga turbo.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |