Lite bevis på att något händer i garaget oxå
Bifogat
Last edited:
mlracing skrev:Lite bevis på att något händer i garaget oxå
Jonathan skrev:Mycket mäktigt! Vilken finish på grejerna med!
AnderssonTurbo, se dig slagen på bling-fronten
Crille skrev:Helt klart snygga grejer men jag tycker att Andersson Turbo har grejer i samma finish....
Frågan är ska man ställa ut grejerna eller ska dom användas!!!!
Ps: Ett tips kolla på Anderssonturbo hojjen i IRL så kommer du häpna *Lovar*
maxximus skrev:Finfin, men berätta lite! Tekniska specifikationer? Produkter/grejer som du använder? Orginal koppling? Hjulbas? Planerat laddtryck? Beräknad effekt? osv....
Hej Magnus,ser jävla bra ut ditt bygge,ser fram emot o se o höra den live på strippen längre fram i år,cylinder o kolvar jag köpte av dej såg mycket bra ut så nu har vi oxå börjat sätta ihop kawan.. Mvhmlracing skrev:Chassi Koenig Low Boy -05, Motor ZX12R -02, Växellådan är en 4växlad tryckluftstyrd, Slider koppling, Haltech E11V2, Tändning från AEM, Turbo switcher KX300 NLR modifierad, bränslesystem från Aeromotive, Wastegate och dump från Tial, En grym laddtrycksstyrning från NLR AMS-1000,
Effekt= för att åka 6 sek, Laddtryck= så lite som möjligt.
Mer info om bygget finns i Tidningarna Street & strip. www.streetnstrip.se
Turbo-lover skrev:Hej Magnus,ser jävla bra ut ditt bygge,ser fram emot o se o höra den live på strippen längre fram i år,cylinder o kolvar jag köpte av dej såg mycket bra ut så nu har vi oxå börjat sätta ihop kawan.. Mvh
mlracing skrev:Chassi Koenig Low Boy -05, Motor ZX12R -02, Växellådan är en 4växlad tryckluftstyrd, Slider koppling, Haltech E11V2, Tändning från AEM, Turbo switcher KX300 NLR modifierad, bränslesystem från Aeromotive, Wastegate och dump från Tial, En grym laddtrycksstyrning från NLR AMS-1000,
Effekt= för att åka 6 sek, Laddtryck= så lite som möjligt.
Mer info om bygget finns i Tidningarna Street & strip. www.streetnstrip.se
andersson turbo skrev:Grymt snyggt Magnus , väldigt snygga bitar
synd att allt e så dyrt hehe
tänk om man ändå ägde alla dom bitar man själv bygger
men den ekvationen tycks aldrig gå ihop ( pengar och tid nog att bygga till sig själv)
Det ska bli spännande å se vad bitarna presterar på strippen
men jag är övertygande att det kommer att gå som ett skott
Nu får dom se upp grabbarna
pwillen skrev:Magnus,
Kan bara hålla med om hur snyggt maskinjobbet ser ut.
Bra också med info från klassen. Jag är kontrakterad som speaker för minst två SM-tävlingar i år och ju mer koll(!) jag har på vad som händer inom klasserna ju bättre för alla.
Den gamla FB-hemsidan ligger i träda men behöver ni hjälp med grejer typ att sammanställa speakerpärm, få igång ett Funny Bike-forum på Webben eller liknande så hör av dig.
MVH
PiPPi
http://HarleyDrags.com
Lunchhälsning från Merzouga!
Bästa ökenguiden, Jordi Arc... |
|
Rapport från Marocko: Dag 1
Vi bekantar oss med lokalin... |
|
Godmorgon från Erfoud! | |
Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP
Sandy kör XSR 900 GP All... |
|
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!
Yamahas fabriksteam i Rally... |
|
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!
Årets BikeDagar har precis ... |
|
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!
Årets BikeDagar har precis ... |
|
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat
Screenshot Biljettförsäl... |
|
Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024
Nu är ägare av Husqvarna No... |
|
Peter kör nya Svartpilen 801
Bara några kilometer från a... |