Ferspeedboy
Jag har problem
precis det jag menar!"hmm... jag vill ha det såhär och såhär, men isfåall funkar inte det här... aja, jag byter det också!"
![]()
Hihihi
Så nu har man slängt ihop motorn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
precis det jag menar!"hmm... jag vill ha det såhär och såhär, men isfåall funkar inte det här... aja, jag byter det också!"
![]()
Hihihide e så de ska vara, e man inte nöjd med sakerna man har så köper man annat eller bygger om
skule jag haft någon form av laser så skule jag använda kopplingskorgens org drev o göra de mindre
Så nu har man slängt ihop motornfattas bara o skaffa fram 1 balansaxsel o en kopplingskorg från 1100cc
![]()
aja, bara du ser till att bli klar nån gångväntar med spänning på det färdiga resultatet
några nyheter angående turbon?
![]()
du vet alltid något man inte e nöjd med eller som måste ändras, men körklar kan man hoppas den redan e nu
Kopplingskorgen behövs annars kan jag inte starta den för den driver oljepumpen + ingående drev axsel, sen behövs en balansaxsel, vad den nu ska göra för nytta
sen kan jag ju slänga på nytt backdäck till vintern o alla andra roliga prylar som kommer hamna på saken 
men hur mycket cross är det kvar ?
Läs tråden... Samma fråga har ställts ett antal gånger.
jävligt ballt bygge
men hur mycket cross är det kvar ?
Som e monterade på detta bygget e bara gaffelkronan + styrstamen, kom inte på namnetmitt hemma namn annars, styrramnslagringsmakaperen

....driver killen me alla som läser eller....tekniska termer å uträkningar felstavade som jag vet inte vad,monteringar å demonteringar....inte ens när han citerar så stavas de rätt men endå så verkar han ha någon form av koll på vad han pratar om...ibland....jag vill inte klaga på något vis eller göra ner projektet men känner att jag kommer ha en riktig långnäsa innan detta e klart
...något e de som inte stämmer å tråden fängslar mig
....helt otroligt.... men snälla...fortsätt... å jag gillar depåstöden....
Fan va jag älskar att kolla i din tråd men serriöst kostar det inte as att regga ditt hemma bygge? lycka till som fan nu när du snart ska prova motorn![]()

Det är inga priser?!½½

Fick varken plats med priser eller mera texst som jag ville ha inja ja så e de
priser kommer om man mailar mig, men ska forfarande se intresset bara.
En så länge har jag fått förfrågningar R6 fottpinnarna + exstra sakerna till fottpinnarna, Huvudsadeln/ race baken/ tanken/ frambromsarna med alla sakerna, en kanske ville köpa hela hojen o fortsätta bygga vidare o en ville byta mot en ner plockad triumph tt 600 04a, men har ej fått nått svar när jag frågade om Triumph tt 600 04an en![]()

|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|