Ferspeedboy
Jag har problem
precis det jag menar!"hmm... jag vill ha det såhär och såhär, men isfåall funkar inte det här... aja, jag byter det också!"
![]()
Hihihi

Så nu har man slängt ihop motorn

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
precis det jag menar!"hmm... jag vill ha det såhär och såhär, men isfåall funkar inte det här... aja, jag byter det också!"
![]()
Hihihide e så de ska vara, e man inte nöjd med sakerna man har så köper man annat eller bygger om
skule jag haft någon form av laser så skule jag använda kopplingskorgens org drev o göra de mindre
Så nu har man slängt ihop motornfattas bara o skaffa fram 1 balansaxsel o en kopplingskorg från 1100cc
![]()
aja, bara du ser till att bli klar nån gångväntar med spänning på det färdiga resultatet
några nyheter angående turbon?
![]()
men hur mycket cross är det kvar ?
Läs tråden... Samma fråga har ställts ett antal gånger.
jävligt ballt bygge
men hur mycket cross är det kvar ?
Som e monterade på detta bygget e bara gaffelkronan + styrstamen, kom inte på namnetmitt hemma namn annars, styrramnslagringsmakaperen
Fan va jag älskar att kolla i din tråd men serriöst kostar det inte as att regga ditt hemma bygge? lycka till som fan nu när du snart ska prova motorn![]()
Det är inga priser?!½½
Fick varken plats med priser eller mera texst som jag ville ha inja ja så e de
priser kommer om man mailar mig, men ska forfarande se intresset bara.
En så länge har jag fått förfrågningar R6 fottpinnarna + exstra sakerna till fottpinnarna, Huvudsadeln/ race baken/ tanken/ frambromsarna med alla sakerna, en kanske ville köpa hela hojen o fortsätta bygga vidare o en ville byta mot en ner plockad triumph tt 600 04a, men har ej fått nått svar när jag frågade om Triumph tt 600 04an en![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|