Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tror han svarade på ett drygt svar av en annan medlem, inte åt dig,.
Kör hårt.. låter som du har massa jobb framför dig dock.
 , ja ja de ånar sig någon gång när delarna trillar in o hojen börjar få form igen efter jag kappat i sär den, vet bara inte hur mycke jag ska ta en för o få den lägre.
 , ja ja de ånar sig någon gång när delarna trillar in o hojen börjar få form igen efter jag kappat i sär den, vet bara inte hur mycke jag ska ta en för o få den lägre. 

den sänds iväg 2007-05-18, om 3dagar o sen tar la resan till mig någon dag, hoppas de inte blir stul
 den sänds iväg 2007-05-18, om 3dagar o sen tar la resan till mig någon dag, hoppas de inte blir stul
 så jag väntar med o bygga en egen kuts/tank tills jag får doma sakerna hemskickade men få se när jag beställer sakerna
  så jag väntar med o bygga en egen kuts/tank tills jag får doma sakerna hemskickade men få se när jag beställer sakerna 
Hur går det med ditt bygge?
Hur går det med ditt bygge?
 , så jag skiter i små motorer på fjutiga 350cc nu, denna gången blir de mer motor.
 , så jag skiter i små motorer på fjutiga 350cc nu, denna gången blir de mer motor.
Lite OT, men din hoj och annons på blocket har varit uppe på Dagens Blocket-tråden här på SH

försöka få motorn så nära moder jord okså så kommer de bli bätre väghåling o inte kännas lika tung som gammla sporthojar gör när motorn sitter lite högre.
 försöka få motorn så nära moder jord okså så kommer de bli bätre väghåling o inte kännas lika tung som gammla sporthojar gör när motorn sitter lite högre. den e ju billig.
 den e ju billig.
.............kanske ska fortsätta där han slutade med o skimsa cylindrarna o slänga på turbo?
funderar även över honda cbr 929ans svingden e ju billig.
låter jävligt nice det där. Men du får nog ta och överväga hur du ska bygga ramen, en 250 cross ram kommer gå av som en tändsticka känns det som.
 men de har jag räknat med att ramen ska byggas om o bräddas o förstärkas för den nya motorn. men de blir no ett kul fordon när den e klar
  men de har jag räknat med att ramen ska byggas om o bräddas o förstärkas för den nya motorn. men de blir no ett kul fordon när den e klar man får ju leta tills man hittar rätt prisklas på sakerna.
  man får ju leta tills man hittar rätt prisklas på sakerna.
Just nu e jag uppe i 4000kr bara. kan hitta sving/fram gafflar billigt.
Men som allt annat, även om jag sätter 15000kr så ska jag försöka hålla den, sen om den går över någon tusig så e de inte så farligt.
Men som sakt vad e riktig hoj, hummmm tex nya R1an för 159000kr då eller? den tackar man inte nej till

Hade snubben några fler motorer att skänka bort?
 jag kanska ska montera ihop motorn med trimavgasystemet o bänka om den så man har effekten på papper o sälja den startklar, borde ju ge en peng om jag får ut ca 180hk o den e startklar
  jag kanska ska montera ihop motorn med trimavgasystemet o bänka om den så man har effekten på papper o sälja den startklar, borde ju ge en peng om jag får ut ca 180hk o den e startklar  eller ficksa turbo på motorn o bänka den till ca 250+ hk o sälja den, kanske skule finnas någon köpare, men då e motorn värd så där 3-5 gånger mer i värde ju
 eller ficksa turbo på motorn o bänka den till ca 250+ hk o sälja den, kanske skule finnas någon köpare, men då e motorn värd så där 3-5 gånger mer i värde ju 

jammy bode la fungera en då tycker jag
 jammy bode la fungera en då tycker jag  här kommer några bilder på delarna
 här kommer några bilder på delarnaSå nu har alla delar kommit, kom kl 13:23 idag med lastbilen, fick vist bara med 1 trimavgasystem men de va ett Yoshimura fullsystemjammy bode la fungera en då tycker jag
här kommer några bilder på delarna

|   | EU:s fartgräns för MC stoppad SMC, FIM och FEMA har lycka... | 
|   | Femte generationen Monster är här Legendariska Ducati Monster... | 
|   | Påvens BMW R18 utauktionerad Den 3 september 2025, under... | 
|   | GGN 2025, värsta hittills ! Conny Bohlin, VD för Nordic... | 
|   | Bildsvep – GGN 2025 På plats i depån på årets G... | 
|   | Wunderlich vindavvisande väskor Pressrelease om nyhet från ... | 
|   | GGN Shakedown – Stark Varg EX! MysEnduro i Laxå I sönda... | 
|   | Bike nr 10 lämnad till tryck! Nästa nummer av Bike är som... | 
|   | Missa inte Katalogen 2026!   Stora Motorcykel... | 
|   | Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National! David Knight, Ducati Åre... |