Bygga eget avgas system

• Thread starter Thread starter Therudeboy
  • Start date Start date

Therudeboy

Guest
Ska bygga eget avgas system till min blivande moppe räcer och behöver massa hjälp hur man ska göra

Ingen aning :D Härlig moppe du valt till räcer. Rekordet är 130km/h ärlig fart med orginalcylindern på en mb5a. Jag vill se dig slå det :D

cRoC skrev:
Ingen aning :D Härlig moppe du valt till räcer. Rekordet är 130km/h ärlig fart med orginalcylindern på en mb5a. Jag vill se dig slå det :D

var det inte 151 km/h för MB50 men den skar på tillbakavägen man kör en kilometer ett håll sen tillbaka samma o tar medel

Jag har haft en sån när jag var 15 den gjorde en bra bit över 100 strecket :rock snabbast is samhället ingen som hade ne chans och samma ska det bli igen fast på banan,lär ju bli nåt varv i samhället så man lär 14izarna hur man ka trimma :)

Cyanid skrev:
var det inte 151 km/h för MB50 men den skar på tillbakavägen man kör en kilometer ett håll sen tillbaka samma o tar medel

Nope det där var en dt50mx om jag inte minns fel?

Såg du bor i hillerstorp inte långt ifrån mig :)

jao....men har för mig att det var en mb men cykelframgaffel o sånt lulllull....:)
men då får du komma förbi med monstret nån gång...inte många på sporthoj som kommer ifrån de här trakterna även fast vi har motorbana o allt

Cyanid skrev:
jao....men har för mig att det var en mb men cykelframgaffel o sånt lulllull....:)
men då får du komma förbi med monstret nån gång...inte många på sporthoj som kommer ifrån de här trakterna även fast vi har motorbana o allt

Mjo då får väl visa upp den nångång i trakten :)

Det finns en del här endå,har 3 polare här och lite annat folk jag "känner" ytligt så det finns en del,och mer kommer det oxå,då nästan hela min umgänges krets ska köpa hoj :)

Finns många torbjörn :) ingen jag känner,känner bara folk i gvd gnosjö typ sen sm.stenar och så. känner bara 2 i vmo

För något år sedan såg jag en mb5a med orginalcylinder göra 130km/h på tv, det var rekord.. DÅ i alla fall ;)
Alltså världens snabbaste moppe med orginalcylinder.

han handlar iallafall med motorcyklar o allt som hör där till...på så vis fick jag min speciella maskin

hehe där har man varit ofta när man hade dt:n men han hade ingen polinikolv till mitt "värsting" bygge...beställde kolven ifrån italien kostade 490 kr till 65cc ruinerade mig...:) men den gick fint

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back