Bygga eget avgas system

• Thread starter Thread starter Therudeboy
  • Start date Start date

Therudeboy

Guest
Ska bygga eget avgas system till min blivande moppe räcer och behöver massa hjälp hur man ska göra

Ingen aning :D Härlig moppe du valt till räcer. Rekordet är 130km/h ärlig fart med orginalcylindern på en mb5a. Jag vill se dig slå det :D

cRoC skrev:
Ingen aning :D Härlig moppe du valt till räcer. Rekordet är 130km/h ärlig fart med orginalcylindern på en mb5a. Jag vill se dig slå det :D

var det inte 151 km/h för MB50 men den skar på tillbakavägen man kör en kilometer ett håll sen tillbaka samma o tar medel

Jag har haft en sån när jag var 15 den gjorde en bra bit över 100 strecket :rock snabbast is samhället ingen som hade ne chans och samma ska det bli igen fast på banan,lär ju bli nåt varv i samhället så man lär 14izarna hur man ka trimma :)

Cyanid skrev:
var det inte 151 km/h för MB50 men den skar på tillbakavägen man kör en kilometer ett håll sen tillbaka samma o tar medel

Nope det där var en dt50mx om jag inte minns fel?

Såg du bor i hillerstorp inte långt ifrån mig :)

jao....men har för mig att det var en mb men cykelframgaffel o sånt lulllull....:)
men då får du komma förbi med monstret nån gång...inte många på sporthoj som kommer ifrån de här trakterna även fast vi har motorbana o allt

Cyanid skrev:
jao....men har för mig att det var en mb men cykelframgaffel o sånt lulllull....:)
men då får du komma förbi med monstret nån gång...inte många på sporthoj som kommer ifrån de här trakterna även fast vi har motorbana o allt

Mjo då får väl visa upp den nångång i trakten :)

Det finns en del här endå,har 3 polare här och lite annat folk jag "känner" ytligt så det finns en del,och mer kommer det oxå,då nästan hela min umgänges krets ska köpa hoj :)

Finns många torbjörn :) ingen jag känner,känner bara folk i gvd gnosjö typ sen sm.stenar och så. känner bara 2 i vmo

För något år sedan såg jag en mb5a med orginalcylinder göra 130km/h på tv, det var rekord.. DÅ i alla fall ;)
Alltså världens snabbaste moppe med orginalcylinder.

han handlar iallafall med motorcyklar o allt som hör där till...på så vis fick jag min speciella maskin

hehe där har man varit ofta när man hade dt:n men han hade ingen polinikolv till mitt "värsting" bygge...beställde kolven ifrån italien kostade 490 kr till 65cc ruinerade mig...:) men den gick fint

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back