Bussei tillbaka i WSBK.

När Bussei körde i AMA så trodde han att han vann ett av racen på Laguna Seca men han hade glömt att de visar vit flagg nöär det är ett varv kvar....

@Gustav O: Varför tar du bort mitt inlägg?

Last edited:
Därför att det är onödigt och enligt mig kan klassas som ett personangrepp. Vill du kalla folk för idioter så kan du skicka PM. Tycker jag.
Ok, titta nu på valmers inlägg igen. Läs dem noga.

Om man beter sig som en idiot så får man väl finna sig i att bli kallad för idiot. Ok?

2823507 Ok, titta nu på valmers inlägg igen. Läs dem noga.

Om man beter sig som en idiot så får man väl finna sig i att bli kallad för idiot. Ok?
Tja. Du brukar ju dessutom ha mycket mer underhållande sätt att såga folk längs med fotknölarna än att skriva: Du är en idiot.
Tyckte det arv lite väl tölpaktigt och inget som gjorde tråden eller forumet bättre.
Att uttrycka sin dåliga smak må var idiotiskt men jag kan inte se att de inläggen bryter mot forumets regler.

Last edited:
Bussei fick böta också för att han gett lift, men förklarade att han skulle göra
om det ändå för att det var det rätta att göra.
Med skägg, blommor på skinnstället och allmänt laid-back attityd så måste
han vara världens snabbaste hippie.
Och med 130+ VM-race och stadiga topp-10 placeringar under sina bästa
säsonger så är han ingen superstjärna med ändå en snabb kille.

Bussei fick böta också för att han gett lift, men förklarade att han skulle göra
om det ändå för att det var det rätta att göra.
Med skägg, blommor på skinnstället och allmänt laid-back attityd så måste
han vara världens snabbaste hippie.
Och med 130+ VM-race och stadiga topp-10 placeringar under sina bästa
säsonger så är han ingen superstjärna med ändå en snabb kille.

Hjälte!!!!:fakta

Tja. Du brukar ju dessutom ha mycket mer underhållande sätt att såga folk längs med fotknölarna än att skriva: Du är en idiot.
Tyckte det arv lite väl tölpaktigt och inget som gjorde tråden eller forumet bättre.
Att uttrycka sin dåliga smak må var idiotiskt men jag kan inte se att de inläggen bryter mot forumets regler.
Aha, men bra smak är per definition att gilla skägghippien?

Välkommen tillbaka, även om jag knapast tror att han själv kommer att köra sin svindyra racer på ett obromsat släp som ser ut som något som man köpt på Harald Nyborg med ett tygskynke över, rakt genom den aggresiva sydeuropeiska trafiken.

Gilla Bussei eller inte e såklart upp till var o en. Jag tycker att mångfald stärker Roadracing här hemma o internationellt som team från all världens hörn till enskilda förare med en egen just stil. Just Bussei verkar som fler av er sagt ha en sympatisk människosyn o bry sig om andra än bara sig själv, där i har Bussei mina sympatier...:tummenupp Vem vill ha apartheid liknande förhållanden inom rr att negativt särbehandla en viss grupp förare, ett visst märke, en viss kontinent mm ?

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck