Bussei tillbaka i WSBK.

Grymt fransar och flames:tummenupp , lite skillnad mot tråk jävla pedrosa typer, mer färgstarka typer ar ju det vi vill se, verkar ju ha farten också.
Håller med. Men vad som är tråkigt är vi inte helt överens om. Pedrosa är förvisso inte de stora gesternas man, men som kontrast till figurer som Good-Things-Come-To-Good-People-Trick-Daddy är han så lågmäld att han har ett givet berättigande som markör.

Håller med. Men vad som är tråkigt är vi inte helt överens om. Pedrosa är förvisso inte de stora gesternas man, men som kontrast till figurer som Good-Things-Come-To-Good-People-Trick-Daddy är han så lågmäld att han har ett givet berättigande som markör.

Såklart ska man få va lågmäld om man är det, bara lite trist om dom blir för många :)

Ja, har man inte vunnit VM i riktiga klassen bör man nog vara lågmäld och respektera dem som gjort det.

He´s got the look. :)
Jag finner detta ytterst fascinerade; om man är en halvmedioker WSBK-förare utan speciella meriter så spelar det ingen roll, för bara man ser ut som en fågelskrämma är man bra ändå? Eller?

Last edited:
Jag finner detta ytterst fascinerade; om man är en halvmedioker WSBK-förare utan speciella meriter så spelar det ingen roll, för bara man ser ut som en fågelskrämma är man bra ändå? Eller?
Vem har skrivit att han är så bra och får man bara gilla de som är bra? Han är en sympatisk och annorlunda förare som det är lätt att få sympati för helt enkelt. Sen är det roligt med folk som sticker ut från den gängse normen tycker jag och det kan vara så enkelt som ett vildvuxet burr och skägg just eftersom de flesta toppförarna är pojkar som knappt fått fjun på läppen. :)

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...