Helge, var det den där läskiga ugglan som satt på taket?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Helge, var det den där läskiga ugglan som satt på taket?

Shit, han är fortfarande läskig

Därför att det är onödigt och enligt mig kan klassas som ett personangrepp. Vill du kalla folk för idioter så kan du skicka PM. Tycker jag.2823488@Gustav O: Varför tar du bort mitt inlägg?
Ok, titta nu på valmers inlägg igen. Läs dem noga.Därför att det är onödigt och enligt mig kan klassas som ett personangrepp. Vill du kalla folk för idioter så kan du skicka PM. Tycker jag.
Tja. Du brukar ju dessutom ha mycket mer underhållande sätt att såga folk längs med fotknölarna än att skriva: Du är en idiot.2823507Ok, titta nu på valmers inlägg igen. Läs dem noga.
Om man beter sig som en idiot så får man väl finna sig i att bli kallad för idiot. Ok?
Härligt med udda typer.
Ser ut som en matte lärare i velour förpackning.

Mr. Bussei abandoned the start procedure, went in search of Mr.Vermulen and gave him a lift back to the grid.
Bussei fick böta också för att han gett lift, men förklarade att han skulle göra
om det ändå för att det var det rätta att göra.
Med skägg, blommor på skinnstället och allmänt laid-back attityd så måste
han vara världens snabbaste hippie.
Och med 130+ VM-race och stadiga topp-10 placeringar under sina bästa
säsonger så är han ingen superstjärna med ändå en snabb kille.

Ok, titta nu på valmers inlägg igen. Läs dem noga.
Om man beter sig som en idiot så får man väl finna sig i att bli kallad för idiot. Ok?
Aha, men bra smak är per definition att gilla skägghippien?Tja. Du brukar ju dessutom ha mycket mer underhållande sätt att såga folk längs med fotknölarna än att skriva: Du är en idiot.
Tyckte det arv lite väl tölpaktigt och inget som gjorde tråden eller forumet bättre.
Att uttrycka sin dåliga smak må var idiotiskt men jag kan inte se att de inläggen bryter mot forumets regler.
Ja. Korrekt uppfattat. Talibanregimen på SH har sagt att det är så.2825125Aha, men bra smak är per definition att gilla skägghippien?
Aha, det visste jag inte.Ja. Korrekt uppfattat. Talibanregimen på SH har sagt att det är så.
Snacka om specialställFrån det aktuella testet på Valencia.![]()
Från det aktuella testet på Valencia.![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |