Abrakadabra
Sporthojsnörd
- Gick med
- 1 Apr 2005
- Hoj
- WR, TLR
Jag behöver nytt traspormedel och velar mellan minibuss (typ transporter) eller släp.
Jag tänker att bussen är bra eftersom det kan vara skönt att komma in under tak om vädret blir skit. Kör man långa sträckor i regn kan det vara skönt med tak över hojen och alla andra prylarna. Allt har alltid sin plats i bussen och man kan snyggt och prydligt hänga upp grejerna.
Samtidigt är det bra med kärra eftersom man kan hjälpa till lite hemma och slänga skräp och åka till tippen (lättare att få sponsring
) . Det kan man iofs göra med en buss också men den brukar vara lite dyrare är släpen (inköp, skatt och försäkring). Hmmm, det finns ju släp med hård kåpa + tält.
Ni som har varit med ett tag, hjälp mig att välja rätt
Jag tänker att bussen är bra eftersom det kan vara skönt att komma in under tak om vädret blir skit. Kör man långa sträckor i regn kan det vara skönt med tak över hojen och alla andra prylarna. Allt har alltid sin plats i bussen och man kan snyggt och prydligt hänga upp grejerna.
Samtidigt är det bra med kärra eftersom man kan hjälpa till lite hemma och slänga skräp och åka till tippen (lättare att få sponsring

Ni som har varit med ett tag, hjälp mig att välja rätt