Bultenfotografgrupp?

Jag tycker inte heller att andra medlemmar ska starta trådar som jag tycker är ointressanta om nu någon mot förmodan är intresserad av vad jag tycker.

Jag vaknade en morgon så trött och svulten
Kände direkt att jag måste ut och gasa på Bulten
Vid fotokurvan stod den elaka pöbeln samlade
Jag posörskrapade stenhårt och ramlade

Landstingets helikopter fixade dock biffen
Jag väckes sedan på sjukhuset av sheriffen
Hojen är skrotad och kroppen får vila i gips
Undvik dom elaka fotograferna är mitt tips

Ha ha ha ha du ska inte kolla in i kameralinsen utan hålla ögonen på vägen! :pannkyss

SKämt åsido tycker själv att det kan bli lite mkt men starta en Sub-forum under Filmer och Bilder (Endast MC) som heter BULTEN foton där man kan lägga in sina egna trådar utan att störa varandra såsom det är under de andra forumen.

Ha ha ha ha du ska inte kolla in i kameralinsen utan hålla ögonen på vägen! :pannkyss

SKämt åsido tycker själv att det kan bli lite mkt men starta en Sub-forum under Filmer och Bilder (Endast MC) som heter BULTEN foton där man kan lägga in sina egna trådar utan att störa varandra såsom det är under de andra forumen.
Pja jag stör mig inte alls på om det finns 20 Bultentrådar, dagens I-Landsproblem liksom, värre vore väl om det inte kom upp några bilder alls.

Jag klickar bara på rubriker som jag tycker verkar intressanta, man måste ju inte läsa alla trådar.

:)

Sammanfattning av Filmer och bilderdelen:

Bulten, bulten, bulten, rörken, bulten, bulten, kille som kör haybusa, bulten, bulten, bulten, tuvängen, streetfighter på bakhjulet, bulten, bulten, bulten, den nya bulten, bulten, rörken, bulten, tuvängen, bulten, mina nya däck, bulten, bulten :gnissla

Varför inte bara göra ett underforum för bulten, så slipper alla skåningar bulten trådar...

БОБАН;4433926 skrev:
Varför inte bara göra ett underforum för bulten, så slipper alla skåningar bulten trådar...

Då kommer ju Bilder/filmer-delen dö helt här. Jag tycker om att kolla på bilderna fast jag e skåning. Men det hade räckt med en tråd om dagen. :tummenupp

Så fort du läst första inlägget i denna tråden så visste du ju att det var en neggotråd, varför klickade du inte tillbaka ett steg, eller helt enkelt blundade samtidigt som du stängde av datorn?

Ahh, kanske att du hade en åsikt om tråden eftersom du ansåg den onödig, ty det redan fanns liknande trådar? Du vill därmed göra din åsikt hörd genom en klagosång om att tråden är onödig.

Du ser inte en viss likhet med ditt egna beteende och trådskaparen till denna tråden? :rolleyes:

Du måste vara dummare än tåget. :lipsill

Målet är att göra det jobbigt att förstöra trådar i onödan.
Om jag är dum eller inte är svårt att avgöra men i fråga om mängden dumhet så brädar du mig...

Då kommer ju Bilder/filmer-delen dö helt här. Jag tycker om att kolla på bilderna fast jag e skåning. Men det hade räckt med en tråd om dagen. :tummenupp

Precis.

Som vanligt så får vi Stockholmare förse resten av landet med kvalité.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg