Bultenfotografgrupp?

poletten kommer trilla ner när du kört MC

Bulten är en kanonkul väg oavsett om man kör där med bil eller mc, men nu handlade ju dock inte tråden om vägsträckan i sig, så det spelar ju mindre roll.

Polettrillandet vad gäller förståelse över varför folk startar trådar som redan finns kommer ju inte påverkas oavsett vad för fordon jag kör på Bulten.
Vägen och stämningen i sig må vara magisk för stunden, men väl hemma vid datorn är det enbart dumhet som visar sig. Dumhet som irriterar och leder till trådskapanden likt denna.

Jag förväntar mig inga mirakel men hade nog räknat med ett visst medhåll även från stockholmarna om att det är lite onödigt med alla likadana trådar.
Hade det legat 5 fototrådar i Gbg-delen från en kurva runt sjön Lygnern så hade jag visat samma missnöje där.

Men det är klart, en stolthet stor som en fotboll kan ju vara svår att svälja.
:tummenupp

Som så mycket annat här på SH! ;)

Ja, men allvarligt, vem hade varit intresserad av en tråd full med bilder på halvdanskavirrpannor? Ni bör överväga detta som kvalitativ underhållning och förebilder snarare än ett irritationsmoment. Grund för detta ligger egna empiriska studier från bl.a. knake-land.

:krama

edit: principminus där för ditt oengagemang i andra ickeproblem .. du får gå mer all in

Last edited:
Samlingstråden för Bulten funkade inte praktiskt. Jag håller med om att det räcker med en tråd per dag iaf. Behöver ej vara en per fotograf.
Och det är så mycket mer än att fota i en kurva. Det råkar vara ett trevligt ställe att samlas på. Men givetvis skall det övervägas om folk inte kan låta bli att påverkas.

Ja, men allvarligt, vem hade varit intresserad av en tråd full med bilder på halvdanskavirrpannor? Ni bör överväga detta som kvalitativ underhållning och förebilder snarare än ett irritationsmoment. Grund för detta ligger egna empiriska studier från bl.a. knake-land.

:krama

edit: principminus där för ditt oengagemang i andra ickeproblem .. du får gå mer all in

Pratar du om göteborgare eller skåningar när du säger halvdansk? En jävla skillnad där serru! :mad:

Som jag skrivit tidigare så ser jag bilderna som trevlig och uppskattad underhållning, så inget fel med syftet i sig, bara upplägget som är lite..uhm, tafatt? Jag har t o m berömt en fotograf i en av bultentrådarna (kommer dock inte ihåg vilken av trådarna det var :tungan).

Jag engagerar mig enbart i saker och ting som berör mitt uppehälle samt ego, inte är jag någon välgörenhet inte, som kämpar för andra. Vem gör sånt egentligen?

Men hur många neggo inlägg och neggo-trådar kan det bli!?
OT-inläggen och OT-trådarna är ju på väg att bli ett större problem än topictrådarna...

Det står ju "Bulten" i rubriken så ge fan i att gå in i tråden istället lipsillar!

Fattar inte, hur många bilder kan det behövas??
En bult är en bult är en bult....
50-115.jpg

Last edited:
Ring smittskyddsgrabbarna och ordna vaccin fortare än kvickt !

:sjukSH har fått Bulteninfluensan och den är smittsam som fan.:sjuk

Men hur många neggo inlägg och neggo-trådar kan det bli!?
OT-inläggen och OT-trådarna är ju på väg att bli ett större problem än topictrådarna...

Det står ju "Bulten" i rubriken så ge fan i att gå in i tråden istället lipsillar!

Så fort du läst första inlägget i denna tråden så visste du ju att det var en neggotråd, varför klickade du inte tillbaka ett steg, eller helt enkelt blundade samtidigt som du stängde av datorn?

Ahh, kanske att du hade en åsikt om tråden eftersom du ansåg den onödig, ty det redan fanns liknande trådar? Du vill därmed göra din åsikt hörd genom en klagosång om att tråden är onödig.

Du ser inte en viss likhet med ditt egna beteende och trådskaparen till denna tråden? :rolleyes:

Du måste vara dummare än tåget. :lipsill

Jag tycker inte heller att andra medlemmar ska starta trådar som jag tycker är ointressanta om nu någon mot förmodan är intresserad av vad jag tycker.

Jag vaknade en morgon så trött och svulten
Kände direkt att jag måste ut och gasa på Bulten
Vid fotokurvan stod den elaka pöbeln samlade
Jag posörskrapade stenhårt och ramlade

Landstingets helikopter fixade dock biffen
Jag väckes sedan på sjukhuset av sheriffen
Hojen är skrotad och kroppen får vila i gips
Undvik dom elaka fotograferna är mitt tips

FÖLÅT!
Dumma Google :smasha Om det inte blir rätt där kan det kanske vara därför vi har så många bultentrådar??:va
Resultat 1-18 av ungefär 135 000 (0,13 sekunder)

Du är inte ensammen, även jag kallar skruvar med sexkantig skalle för bult lite slarvigt ibland.

Jag borde veta bättre, men har fallit för den folkliga användningen av ordet.

Det där är en skruv!

En bult har inga gängor. :mattias
0413075.jpg
Ett bultförband har gängor.

I övrigt så är nog den bästa lösningen en bultpistol, då slipper man alla jobbiga fotografer som åsamkar oss bikers vurpor för miljonbelopp.

Last edited:
Jag tycker inte heller att andra medlemmar ska starta trådar som jag tycker är ointressanta om nu någon mot förmodan är intresserad av vad jag tycker.

Jag vaknade en morgon så trött och svulten
Kände direkt att jag måste ut och gasa på Bulten
Vid fotokurvan stod den elaka pöbeln samlade
Jag posörskrapade stenhårt och ramlade

Landstingets helikopter fixade dock biffen
Jag väckes sedan på sjukhuset av sheriffen
Hojen är skrotad och kroppen får vila i gips
Undvik dom elaka fotograferna är mitt tips

Alltid lika kreativ och bra!

:klappar

Som TS så vill jag härmed bara inflika att jag har kört på bulten (dock med bil) och dessutom fikat på Rosenhill! :fakta

Jag kan ändå inte förstå varför var medlem med en kamera väljer att starta en egen tråd, trots att jag har fikat på Rosenhill? Kanske att min polett inte riktigt trillade hela vägen ner ändå...

Håller helt med angående att varje fotograf inte behöver skapa en egen tråd för varje dag. Antingen har varje fotograf en egen tråd där varje dag läggs in eller så skapas en tråd om bulten med datum och alla fotografer lägger in där.

Det jag "opponerat" mig emot är hur folk runt om i landet tror att det bara körs i en enda kurva fram o tillbaka hela tiden och att fotografer borde ha annat att fota också... och visst finns det annat att fota också, bara gå in på valfri fotosida så ser ni foton på blommor och annat tjafs som ni är intresserade av, här på SH så förväntar jag mig alster på hojar och inte särskilt mycket annat.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg