blir väl lätt så då många är in och kommenterar i trådarna, går väl att lösa på nåt sätt.
nja, kollade i filmer bilder nu och det syns ju annat än bulten där![]()
nätt o jämt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
blir väl lätt så då många är in och kommenterar i trådarna, går väl att lösa på nåt sätt.
nja, kollade i filmer bilder nu och det syns ju annat än bulten där![]()
av ca 30 trådar var ca 7 bulten
Ja precis....

det går ju att klicka sig till nästa sida också
jag hänger inte riktigt med, jag tycker bara att det är lite jobbigt att gå in i varje tråd och sen till olika hemsidor.
Jag tycker mest det är komiskt att den där fjantiga storstan alla som bor där håller så kär inte verkar ha nåt annat att erbjuda än en jävla kurva.
Jag tycker mest det är komiskt att den där fjantiga storstan alla som bor där håller så kär inte verkar ha nåt annat att erbjuda än en jävla kurva.

Folk som har stort behov av att synas flyttar till stockholm
Och som jämförelse nummer två... Karlskoga t.ex. har ca 30.000 invånare... storstockholm (som faktiskt de som kör på bulten kommer ifrån) har ca 1,9miljoner. 30.000 finner du i en mindre förort till stockholm.

För att det är en träffsäker vägsträcka att fota MÅNGA hojar på under en o samma dag... i motsats till många andra sträckor runt om i landet där det kommer på sin höjd 20-30 hojar så vågar jag lova att det kommer mellan 5-10ggr så många hojar på denna vägsträcka en sjysst helgdag.
Sen att ni från andra ställen i sverige inte kan inse det är bara trist.
Som jämförelse så kan man väl säga att om man gillar att fota snowboardhopp så åker man till Åre och inte till skåne.
Och som jämförelse nummer två... Karlskoga t.ex. har ca 30.000 invånare... storstockholm (som faktiskt de som kör på bulten kommer ifrån) har ca 1,9miljoner. 30.000 finner du i en mindre förort till stockholm.

Precis my point, storstan som ska ha så himla mkt att erbjuda verkar ju dock av nån konstig anledning bara ha en enda kurva att fota i.
Här ute på landet har vi motardbanor, crossbanor, stora fina motorbanor osv som är jävla träffsäkra va gäller att plåta hojar.
Men det är ju tydligen roligt att stå o trängas i en kurva o se på alla som går över lik för att försöka få till ett knäskrap på bild![]()
Precis my point, storstan som ska ha så himla mkt att erbjuda verkar ju dock av nån konstig anledning bara ha en enda kurva att fota i.
Här ute på landet har vi motardbanor, crossbanor, stora fina motorbanor osv som är jävla träffsäkra va gäller att plåta hojar.
Men det är ju tydligen roligt att stå o trängas i en kurva o se på alla som går över lik för att försöka få till ett knäskrap på bild![]()
Så var vi där igen, du tror det är en kurva och du tror att det bara körs på denna väg...
Det finns massor med andra fina vägar, jag själv kör väldigt sällan på bulten utan mer uppe i roslagen, men för fotografer så finns det en sträcka där du med säkerhet ser en stor mängd hojar på en o samma dag istället för att göra som man gör på älgjakten... sitta still och glo i timmar för att kanske få syn på en rackare som gått vilse.
Men det är som vanligt lönlöst att försöka säga något till nån som inte bor i stockholm och har kört till Rosenhill... för ni har ju redan bestämt er för att det är löjligt/töntigt/klent osv osv osv... men när man väl kommer till rosenhill och det står 50 hojar där så förstår man, då trillar poletten ned.
Men det är som vanligt lönlöst att försöka säga något till nån som inte bor i stockholm och har kört till Rosenhill... för ni har ju redan bestämt er för att det är löjligt/töntigt/klent osv osv osv... men när man väl kommer till rosenhill och det står 50 hojar där så förstår man, då trillar poletten ned.

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |