Bulten pics 090909

Som sagt fina bilder synd bara att man inte hamnar på fler:P

Du kanske skulle åkt 48 ggr istället för 47. Blir så jobbigt annars... måste ju hinna dricka kaffe däremellan och fibbla lite med objektivet, bli distraherad utav ett modellflygplan och hinna fundera på om jag verkligen inte ska ta och sjukskriva mig innan planeringsmötet man ska presentera dagen efter...

Hahaha

Du kanske skulle åkt 48 ggr istället för 47. Blir så jobbigt annars... måste ju hinna dricka kaffe däremellan och fibbla lite med objektivet, bli distraherad utav ett modellflygplan och hinna fundera på om jag verkligen inte ska ta och sjukskriva mig innan planeringsmötet man ska presentera dagen efter...

First you must master the true art... of kneescraping young grasshopper... *asgarv* :D[/QUOTE]

yes master:Bugar...kunde du ju sagt innan..:D

First you must master the true art... of kneescraping young grasshopper... *asgarv* :D

yes master:Bugar...kunde du ju sagt innan..:D[/QUOTE]

Sant.... men det förtar nöjet. You know you want that coffe!!! Nästa gång tänker jag räääsa bulte och hålla ut det genom vindrutan. "-Feeel the taste of viiiiictory!!!" ska jag vråla..... Så får du fånga det som skvimper ut i kurvorna...

Tackar! Detsamma :tummenupp Bästa är solstolsbilden men..... den spar vi till en regnig dag.

Last edited:
Ni kunde ju ha bjussat på lite kaffe:tungan... finfina bilder!!

Ja för det är säkert PRECIS vad DU behöver... LIIITE mer Energi din lilla vågräta jävel :krama

Jag tror inte du fattar hur många bilder jag har på dig igår, men om vi säger en liten summa, MINST 2!! Hahahaa nä men typ 20 åtminstone! Du va fan favoriten att fota men får inte in bilderna till datorn! Dom är på G dock! Till imorn är dom uppe! Promise!

Last edited:
I Stockholm är vi rädda om våra skinnställ.............. :rolleyes:
Klubbtröjor för det mesta. En del kör två varv med sina tröjor på bulten sedan säljes de till högst bjudande chey på macken... ( *host* M1cke ) :rofl

Haha:tummenupp

Behöver jag säga att bilderna är precis i vanlig ordning as grymma??:confused: :)

Ja för det är säkert PRECIS vad DU behöver... LIIITE mer Energi din lilla vågräta jävel :krama

Hahaha...Nu var det ju så att jag gjort mig fin dagen till ära för att Amanda skulle stå och fota i kurvan, så hade någon(Ahead) druckit upp det!!

Som jag sagt till Amanda förut! Nästa gång så lurar vi på henne iste! DÅ får vi se vem som skrattar sist! HA! :tungan:banana

Hahaha...Nu var det ju så att jag gjort mig fin dagen till ära för att Amanda skulle stå och fota i kurvan, så hade någon(Ahead) druckit upp det!!

A men va fan!! Sitter och njuter i bagageluckan med en kopp (väldigt gott) kaffe så kommer den en lite mupp på en R6:a och kör på varvstoppet om och om igen... Klart som fan att du inte får något kaffe då!

A men va fan!! Sitter och njuter i bagageluckan med en kopp (väldigt gott) kaffe så kommer den en lite mupp på en R6:a och kör på varvstoppet om och om igen... Klart som fan att du inte får något kaffe då!

Hahahaa... Ja för det brukar vara en normal reaktion, "JÄVLAR va han kör... *KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK så fort de går*........ The truth comes out, erkänn att du satte i halsen av rädsla! :)

Hahahaa... Ja för det brukar vara en normal reaktion, "JÄVLAR va han kör... *KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK så fort de går*........ The truth comes out, erkänn att du satte i halsen av rädsla! :)

Men då måste du ju hunnit få mig på bild...var är dom?:7peta:)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti