Bulten pics 090909

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Ort
Norrby
Hoj
Yamaha R6 -03
Som sagt fina bilder synd bara att man inte hamnar på fler:p

Du kanske skulle åkt 48 ggr istället för 47. Blir så jobbigt annars... måste ju hinna dricka kaffe däremellan och fibbla lite med objektivet, bli distraherad utav ett modellflygplan och hinna fundera på om jag verkligen inte ska ta och sjukskriva mig innan planeringsmötet man ska presentera dagen efter...
 

stefan_valen

bombrepa.se
Gick med
16 Feb 2009
Ort
Nynäshamn
Hoj
R1 årsm: 01
Hahaha


Du kanske skulle åkt 48 ggr istället för 47. Blir så jobbigt annars... måste ju hinna dricka kaffe däremellan och fibbla lite med objektivet, bli distraherad utav ett modellflygplan och hinna fundera på om jag verkligen inte ska ta och sjukskriva mig innan planeringsmötet man ska presentera dagen efter...
 

BB´s ninja

BikerBoyz Sthlm
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Stockholm
Hoj
R6
First you must master the true art... of kneescraping young grasshopper... *asgarv* :D[/QUOTE]

yes master:Bugar...kunde du ju sagt innan..:D
 

Stalker photo

www.stalkerphoto.com
Gick med
11 Apr 2008
Ort
Norrby
Hoj
Yamaha R6 -03
First you must master the true art... of kneescraping young grasshopper... *asgarv* :D

yes master:Bugar...kunde du ju sagt innan..:D[/QUOTE]

Sant.... men det förtar nöjet. You know you want that coffe!!! Nästa gång tänker jag räääsa bulte och hålla ut det genom vindrutan. "-Feeel the taste of viiiiictory!!!" ska jag vråla..... Så får du fånga det som skvimper ut i kurvorna...


Tackar! Detsamma :tummenupp Bästa är solstolsbilden men..... den spar vi till en regnig dag.
 
Last edited:

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Ni kunde ju ha bjussat på lite kaffe:tungan... finfina bilder!!


Ja för det är säkert PRECIS vad DU behöver... LIIITE mer Energi din lilla vågräta jävel :krama


Jag tror inte du fattar hur många bilder jag har på dig igår, men om vi säger en liten summa, MINST 2!! Hahahaa nä men typ 20 åtminstone! Du va fan favoriten att fota men får inte in bilderna till datorn! Dom är på G dock! Till imorn är dom uppe! Promise!
 
Last edited:

m1cke

Medlem
Gick med
17 Jun 2007
Ort
Southside
Hoj
YZF R1
I Stockholm är vi rädda om våra skinnställ.............. :rolleyes:
Klubbtröjor för det mesta. En del kör två varv med sina tröjor på bulten sedan säljes de till högst bjudande chey på macken... ( *host* M1cke ) :rofl

Haha:tummenupp

Behöver jag säga att bilderna är precis i vanlig ordning as grymma??:confused: :)
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Ja för det är säkert PRECIS vad DU behöver... LIIITE mer Energi din lilla vågräta jävel :krama


Hahaha...Nu var det ju så att jag gjort mig fin dagen till ära för att Amanda skulle stå och fota i kurvan, så hade någon(Ahead) druckit upp det!!

Som jag sagt till Amanda förut! Nästa gång så lurar vi på henne iste! DÅ får vi se vem som skrattar sist! HA! :tungan:banana
 

Ahead

Ny medlem
Gick med
13 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
R1 -07
Hahaha...Nu var det ju så att jag gjort mig fin dagen till ära för att Amanda skulle stå och fota i kurvan, så hade någon(Ahead) druckit upp det!!

A men va fan!! Sitter och njuter i bagageluckan med en kopp (väldigt gott) kaffe så kommer den en lite mupp på en R6:a och kör på varvstoppet om och om igen... Klart som fan att du inte får något kaffe då!
 

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Ort
@ Fornudden!
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
A men va fan!! Sitter och njuter i bagageluckan med en kopp (väldigt gott) kaffe så kommer den en lite mupp på en R6:a och kör på varvstoppet om och om igen... Klart som fan att du inte får något kaffe då!

Hahahaa... Ja för det brukar vara en normal reaktion, "JÄVLAR va han kör... *KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK så fort de går*........ The truth comes out, erkänn att du satte i halsen av rädsla! :)
 

BB´s ninja

BikerBoyz Sthlm
Gick med
10 Sep 2009
Ort
Stockholm
Hoj
R6
Hahahaa... Ja för det brukar vara en normal reaktion, "JÄVLAR va han kör... *KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK KLUNK så fort de går*........ The truth comes out, erkänn att du satte i halsen av rädsla! :)

Men då måste du ju hunnit få mig på bild...var är dom?:7peta:)
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top