Bulten pics 090909

Greven verkar ha

a) Lärt ut sin säregna hängteknik
b) Förklätt sig och åkt ut en sväng

SB6Stor.jpg

Greven verkar ha

Jag säger A! Mesig kille, sjukt snygg hjälm! Undrar om han som kör är ful. jag tror det. Dum också. :FU

Edit: Vad fan står det på tröjan? Angora Strunt Crew?

Greven verkar ha

SB6Stor.jpg

Alternativ C: Angola är som känt inte direkt ett "i" land. Det är kraftiga nedskärningar för att klara landets finansiella kris. Alla invånare ombedes därav bara använda ena sidan utav däcken i taget. Alternativt ett hjul tills den finansiella krisen åtminstone är över. Allt för det republikanska rikets välfärd...

Alternativ C: Angola är som känt inte direkt ett "i" land. Det är kraftiga nedskärningar för att klara landets finansiella kris. Alla invånare ombedes därav bara använda ena sidan utav däcken i taget. Alternativt ett hjul tills den finansiella krisen åtminstone är över. Allt för det republikanska rikets välfärd...

Förmodligen rätt svar. Karln är ju ändå i princip helsvart.

Haha!! Det var ett land iaf! :tungan
Ett land i kris verkar det som isf...

Jag snor din tråd lite Amanda och länkar till mina bilder så slipper jag skriva något fyndigt... (tack för hjälpen med alla inställningar!)

http://picasaweb.google.se/ahead82/090909Bulten#

Haha!! Det var ett land iaf! :tungan
Ett land i kris verkar det som isf...

Jag snor din tråd lite Amanda och länkar till mina bilder så slipper jag skriva något fyndigt... (tack för hjälpen med alla inställningar!)

http://picasaweb.google.se/ahead82/090909Bulten#

No probs, så himla roligt när man kan hjälpa till! Och sällskapet var banne mig inte dumt. Eller ja..... jag var ju faktiskt tvungen att kolla upp Angola om det var ett land eller republik, stad, whatever. Så, halvsmart sällskap? *flinar*

Greven verkar ha

Ser ju inte klok ut. Jag hatar honom.

No probs, så himla roligt när man kan hjälpa till! Och sällskapet var banne mig inte dumt. Eller ja..... jag var ju faktiskt tvungen att kolla upp Angola om det var ett land eller republik, stad, whatever. Så, halvsmart sällskap? *flinar*

Angola är en stad i Värmland.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey