Bulten 120718

Mm och inte kom jag med heller, satt nog alldeles förlänge på Rosen ;)

Micke™;5597795 skrev:
mm så var det nog

Var ju inga fotografer i kurvan när jag passerade. Sen satt man på Rosen i några timmar, sen var det 2 fotografer som tog kort på mig. (Körde väldigt många repor, såg ut att bli en del bra kort iallafall.) . Men jag vet ej vad de har för nick, så jag kan ej be om bilderna. De körde iallafall en äldre Volvo S40 2.0T. Om någon kan hjälpa en på traven.

/Try

stämmer ju rätt bra in på mig, då jag äger en gammal häck till s40 2.0T :D dessvärre har styrelsen sagt att den inte får framföras på väg. jag stod där strax innan 18 fram tills jag och 08'a lättade vid 20:30 typ. Bromsok drog strax därefter också. 08'a stod där bra mycket tidigare än 18 iaf.

Bedre held næste gang :tummenupp

Var ju inga fotografer i kurvan när jag passerade. Sen satt man på Rosen i några timmar, sen var det 2 fotografer som tog kort på mig. (Körde väldigt många repor, såg ut att bli en del bra kort iallafall.) . Men jag vet ej vad de har för nick, så jag kan ej be om bilderna. De körde iallafall en äldre Volvo S40 2.0T. Om någon kan hjälpa en på traven.

/Try

Det var inte samma folk som när vi passerade sötis. Stod 100 fotografer första repan och när vi hade fikat klar endast 2.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back