Bulten 120718

Mm och inte kom jag med heller, satt nog alldeles förlänge på Rosen ;)
 
Micke™;5597795 skrev:
mm så var det nog

Var ju inga fotografer i kurvan när jag passerade. Sen satt man på Rosen i några timmar, sen var det 2 fotografer som tog kort på mig. (Körde väldigt många repor, såg ut att bli en del bra kort iallafall.) . Men jag vet ej vad de har för nick, så jag kan ej be om bilderna. De körde iallafall en äldre Volvo S40 2.0T. Om någon kan hjälpa en på traven.

/Try
 
stämmer ju rätt bra in på mig, då jag äger en gammal häck till s40 2.0T :D dessvärre har styrelsen sagt att den inte får framföras på väg. jag stod där strax innan 18 fram tills jag och 08'a lättade vid 20:30 typ. Bromsok drog strax därefter också. 08'a stod där bra mycket tidigare än 18 iaf.

Bedre held næste gang :tummenupp
 
Var ju inga fotografer i kurvan när jag passerade. Sen satt man på Rosen i några timmar, sen var det 2 fotografer som tog kort på mig. (Körde väldigt många repor, såg ut att bli en del bra kort iallafall.) . Men jag vet ej vad de har för nick, så jag kan ej be om bilderna. De körde iallafall en äldre Volvo S40 2.0T. Om någon kan hjälpa en på traven.

/Try

Det var inte samma folk som när vi passerade sötis. Stod 100 fotografer första repan och när vi hade fikat klar endast 2.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top