Bulten 120718

Mm och inte kom jag med heller, satt nog alldeles förlänge på Rosen ;)

Micke™;5597795 skrev:
mm så var det nog

Var ju inga fotografer i kurvan när jag passerade. Sen satt man på Rosen i några timmar, sen var det 2 fotografer som tog kort på mig. (Körde väldigt många repor, såg ut att bli en del bra kort iallafall.) . Men jag vet ej vad de har för nick, så jag kan ej be om bilderna. De körde iallafall en äldre Volvo S40 2.0T. Om någon kan hjälpa en på traven.

/Try

stämmer ju rätt bra in på mig, då jag äger en gammal häck till s40 2.0T :D dessvärre har styrelsen sagt att den inte får framföras på väg. jag stod där strax innan 18 fram tills jag och 08'a lättade vid 20:30 typ. Bromsok drog strax därefter också. 08'a stod där bra mycket tidigare än 18 iaf.

Bedre held næste gang :tummenupp

Var ju inga fotografer i kurvan när jag passerade. Sen satt man på Rosen i några timmar, sen var det 2 fotografer som tog kort på mig. (Körde väldigt många repor, såg ut att bli en del bra kort iallafall.) . Men jag vet ej vad de har för nick, så jag kan ej be om bilderna. De körde iallafall en äldre Volvo S40 2.0T. Om någon kan hjälpa en på traven.

/Try

Det var inte samma folk som när vi passerade sötis. Stod 100 fotografer första repan och när vi hade fikat klar endast 2.

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2