Bulten 090920

Nae då grät han och när han såg dig så slet han upp gräs och tovor och försökte kasta stolen efter dig. :(

HAHA! vafaaan! Han kan ju köpa en ny men väljer att inte göra det, då har man ingen rätt att vara bitter. var ju han som tipsade mig att köpa en Tona dessutom, så blir man tvungen att dodga solstolar när man e ute o söndagsåker. :död

HAHA! vafaaan! Han kan ju köpa en ny men väljer att inte göra det, då har man ingen rätt att vara bitter. var ju han som tipsade mig att köpa en Tona dessutom, så blir man tvungen att dodga solstolar när man e ute o söndagsåker. :död

HAHAHAHHAAAA!!! :) Ni är fan för sköna!

Ärligt nu, blev skitglad när du åkte förbi och bad Pippi att snabbt fota dig! (JA du är med på en riktigt fin bild)

Skit kul att se Daytonor åka mer än nått annat även fast min baby är inlöst nu :( Well well, Life goes on :yoparty

Avundsjuk att ni inte har fotografer i Ghööööteboooorg! :P

Våra Bultenpics trådar brukar vanligtvis dö ut efter en vecka så håll ut liiiite till :)

Jag fotar själv!

Men ska det vara så svårt att hålla sig till EN tråd (när det finns en samlingstråd) istället för att hela Sverige ska behöva irritera sig på nya trådar hela tiden?

Jag fotar själv!

Men ska det vara så svårt att hålla sig till EN tråd (när det finns en samlingstråd) istället för att hela Sverige ska behöva irritera sig på nya trådar hela tiden?

Vart är dina spårvagnsbilder då? :D

Naaaaw BUHUUU :(
Med lite common sence förstår du snart också varför Samlingstråden är helt värdelös och ingen av fotograferna här använder den!

Vilken sida hör till vilket datum!?

SH är en gemensam sida, Grejar du inte det, starta nått slags Rälshoj.com istället ;)

• Gilla
Reaktioner: R2
Vart är dina spårvagnsbilder då? :D

Naaaaw BUHUUU :(
Med lite common sence förstår du snart också varför Samlingstråden är helt värdelös och ingen av fotograferna här använder den!

Vilken sida hör till vilket datum!?

SH är en gemensam sida, Grejar du inte det, starta nått slags Rälshoj.com istället ;)

Men lillpojk, tagga ner! Hävda dig kan du göra hos någon annan...

• Gilla
Reaktioner: R2
ännu en bulten bild

Bifogat

• vafan.jpg
    vafan.jpg
    82.3 KB · Visningar: 59
Kan inte Sporthoj.com göra någon applikation där bara fotograferna kan ladda upp bilder i typ en kalender eller liknande? Då blir det lätt för alla

Någon fotograf kan säkert vara ansvarig för att det är rätt personer som har tillåtelse att ladda upp bilder osv...

Kan inte Sporthoj.com göra någon applikation där bara fotograferna kan ladda upp bilder i typ en kalender eller liknande? Då blir det lätt för alla

Någon fotograf kan säkert vara ansvarig för att det är rätt personer som har tillåtelse att ladda upp bilder osv...

..... Riktigt smart!

Ledsen att behöva ta upp denna bultentråd igen ;)....
Sanna vilken skillnad mot första bilderna!! Scnyggt:tummenupp

Tack ninja mannen... Mina trådar kan man alltid uppåt puffa :D Alltid retar det nån.. tydligen... Dina blev ju inte helt fel heller.. Kanske ska satsa på det istället för att gasa satan?? Mitt och Annas hjärta vill gärna stanna där det är och inte hamna i halsgropen varje gång ni gasar förbi...

Nu börjar jag nästan bli :( !! Typ kröp förbi x-antal fotografer, bara för att skärpan skulle hinnas ställas in rätt :tungan o inte bli bortsållad för den skull... men näääääädå, hittar inte en enda, varken på mig eller min kompis. :(

Vill ngn kolla en extra ggn? Lovar evig :kär

Jag = En svart/röd(koppar) cbr 600 (min beeeejbybläjd :tungan), svart klädsel o flerfärgad hjälm. Kompis = Svart bläjd, svart klädsel o hjälm... Har inte riktig koll på tiden men om jag ta i så bör det ha varit ngn ggn mellan 15 - 16.30.

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!