Bulten 090920

Nu börjar jag nästan bli :( !! Typ kröp förbi x-antal fotografer, bara för att skärpan skulle hinnas ställas in rätt :tungan o inte bli bortsållad för den skull... men näääääädå, hittar inte en enda, varken på mig eller min kompis. :(

Vill ngn kolla en extra ggn? Lovar evig :kär

Jag = En svart/röd(koppar) cbr 600 (min beeeejbybläjd :tungan), svart klädsel o flerfärgad hjälm. Kompis = Svart bläjd, svart klädsel o hjälm... Har inte riktig koll på tiden men om jag ta i så bör det ha varit ngn ggn mellan 15 - 16.30.

kl15.25 passerade 1st motorcykel enligt signalement "jag"
Album uppdaterad

Nu börjar jag nästan bli :( !! Typ kröp förbi x-antal fotografer, bara för att skärpan skulle hinnas ställas in rätt :tungan o inte bli bortsållad för den skull... men näääääädå, hittar inte en enda, varken på mig eller min kompis. :(

Vill ngn kolla en extra ggn? Lovar evig :kär

Jag = En svart/röd(koppar) cbr 600 (min beeeejbybläjd :tungan), svart klädsel o flerfärgad hjälm. Kompis = Svart bläjd, svart klädsel o hjälm... Har inte riktig koll på tiden men om jag ta i så bör det ha varit ngn ggn mellan 15 - 16.30.

Tyvärr... Jag var nog inte där just då. Kom inte tillbaka förrens efter 15.45-16.00 någongång... Men att du körde lååååångsamt var ju bara toppen, kanske tom jag hade hunnit med om jag bara var där... :P

kl15.25 passerade 1st motorcykel enligt signalement "jag"
Album uppdaterad

:kiss till dig!

...men hur ser man ut då??? :dummer :rodnar Kläderna ser ut att vara nga strl för stora! Har visst missat spegeln... :gnissla :3freak

Tyvärr... Jag var nog inte där just då. Kom inte tillbaka förrens efter 15.45-16.00 någongång... Men att du körde lååååångsamt var ju bara toppen, kanske tom jag hade hunnit med om jag bara var där... :P

Det e luuugnt, nu har jag ju ingen anledning att bli ledsen längre... :) UltraMarine var ju på plats! :tummenupp

Ingen bild på mig Sanna? :)

Lägg upp även fast de är suddigt?

Svart klädsel, svarthjälm med svart visir. röda dojjor. Står Sturpen Mc på ryggen och på armarna.
Körde en silver Bmw Gs650f -08. Den nya modellen.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back