ännu en bulten bild
Vi har försökt med bullten samlingstråd men som vanligt spammar folk sönder allt som även denna tråd så till slut hittar man inget.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ännu en bulten bild
Vi har försökt med bullten samlingstråd men som vanligt spammar folk sönder allt som även denna tråd så till slut hittar man inget.
Enkelt att lösa!
snip...
Bara för att jag tar en bild på Avenyn, så behöver jag inte dela den med hela sporthoj!!
Då tycker jag vi startar en tråd med bilder på allt och sen samlar vi alla bilder vi någonsin lagt upp i denna tråd så att man slipper ha en massa trådar med bilder. Och gör vi så med hela internet så blir det hela mycket enklare att överskåda. Man behöver inte längre surfa runt på olika adresser, utan det räcker med att gå in på bildtråden på Sporthoj ifall man vill se något.Enkelt att lösa!
Det finns moderatorer som kan hjälpa till, vill man säga något till fotografen så skickar man ett PM eller skriver i gästboken. Det borde vara betydligt enklare än att ha 5-10 nya trådar varje dag under sommaren.
Står det 5 fotografer en dag, så blir det 5 nya trådar som det är nu....som hela Sverige ska behöva se!
I Göteborgsdelen har vi en tråd som heter
"Bilder, bilder och FILMER *Inget annat*" där vi lägger upp våra bilder, alt nån bild samt länk under körtråden. Fungerar ganska bra! Bara för att jag tar en bild på Avenyn, så behöver jag inte dela den med hela sporthoj!!
Ööööhhhh, nu är jag lite osäker på vad du egentligen har svarar på.Åker man förbi "fotokurvan" och ser en speciell fotograf kan det ju vara smidigt att gå in i just dennes tråd och leta bild än ngn sönder spammad tråd.. Svaret blir kanske skicka PM men hallå, hur många PM tror du inte redan dimper in? Som sagt klicka på nästa sida och ge fan i de trådar som inte intresserar dig.. Herregud..
Ööööhhhh, nu är jag lite osäker på vad du egentligen har svarar på.
Alltså, jag är för att alla skall ha sin egen tråd. Samlingstrådar som skall täcka hela sommarens bilder brukar inte fungera.
Och jag tycker synd om den mod som skall modda/rensa dessa trådar.
Bulten måste ju få ett nytt forum under Allmänt snack. Det fattar ju vem som helst =)
Jag funderar på att köra Bulten 3 Oktober på Lunkans Mille-R, är det något jag bör tänka på som gästförare.Bulten måste ju få ett nytt forum under Allmänt snack. Det fattar ju vem som helst =)
Jag funderar på att köra Bulten 3 Oktober på Lunkans Mille-R, är det något jag bör tänka på som gästförare.
Var ligger den då?Ja, att knäskrapa i fotokurvan. Och förvarna mig så jag kan dokumentera det =)
Var ligger den då?
Var ligger den då?
Det märker du när det står 18 fotografer och fotar din fantastiskt fina avåkning då det är IS här om några timmarHahahaa!
Vad kostar en heldag på Bulten, har ni licensgrupp eller är det bara gathojar, står ambulansen alltid redo i fotokurvan?Det märker du när det står 18 fotografer och fotar din fantastiskt fina avåkning då det är IS här om några timmarHahahaa!
Bulten eller fotokurvan? Båda: Fotokurvan
Tveksamt om det står så många där i oktober. Fast man vet aldrig.
Vad kostar en heldag på Bulten, har ni licensgrupp eller är det bara gathojar, står ambulansen alltid redo i fotokurvan?
Hahahhaaa! äh! Här är utslagna tänder och brutna ben tufft!![]()
Nej det är bara dom som är klent byggda som bryter benen![]()
![]()
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti