Jag håller med. Mediabevakningen är synnerligen exklusiv. Men det handlar ju samtidigt om hemmabanan för sveriges förarelit, don efter person sas. Till tröst för sämre lottade banägare vill jag också understryka att denna mediabevakning faktiskt är resultatet av många års seriös, målmedveten och kompromisslös racingverksamhet. All heder åt utövarna, det är ju gästerna som gör festen sas. Det här är alltså ingenting man uppnått "över en natt" utan helt enkelt resultatet av hårt arbete och långt drivet säkerhets- och miljötänkande. Inte minst mtp lokalbefolkningen
Eftersom du för mediabevakningen på tal så kan jag även passa på att fresta dig med en ganska färsk förbättring även vad gäller just detta. På prov sätts det nu upp blixtförsedda kameraskåp så att även nattliga passager från tex 24-timmars och endurance-lopp nu äntligen kan dokumenteras ordentligt. På dessa bilder får man även passagehastighet på fotot så att man kan utvärdera hur man ligger till. Mer info finns på kommunens hemsida.
http://www.haninge.se/Bygga--Bo/Nyheter-fran-tidigare-ar/Ar-2008/Livraddare-pa-vag-227-och-257/
Jag tror att du kommer att trivas som fisken!
Välkommen!
/J