Bulten 080920

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Hoj
Honda VFR800 -02
Jag var ut en sväng .. ska gå igenom nu .. flåt men det blev inte mycket bra idag .. :huvet

Här kommer en bild som blev hyffsad som ni kan vila ögonen på tills jag gått igenom resten.

080920.jpg

äh .. vi tar 2 ...

080920_2.jpg

Last edited:
Idag sög bulten, eh... bult. Nån sorts jippo vid b'n'b och självmordsbenägna rådjur. Jag sket i't och åkte hem.

Kan det bli roligare imorgon månne?

Jag är fasen lite sugen då det inte blir parenduro för en annan (teampolarn' har motorproblem efter dagens stubbrace).

/J

Dig mötte jag nedanför b'n'b-jippot! :recognize

Njääää...Millen stod kvar i garaget när jag kom hem från dagens stubbrace med soe.se i etuna - så det lär vara en lookalike ute. :va :D Kan ju vara bra att ha att skylla på i senare läge...

Abbe - det börjar bli stuk på bilderna. :yoparty Lite mer stuns i färger och kontrast kanske (eller så lär jag damma av skärmen bara)? :)

/J

Njääää...Millen stod kvar i garaget när jag kom hem från dagens stubbrace med soe.se i etuna - så det lär vara en lookalike ute. :va :D Kan ju vara bra att ha att skylla på i senare läge...

Abbe - det börjar bli stuk på bilderna. :yoparty Lite mer stuns i färger och kontrast kanske (eller så lär jag damma av skärmen bara)? :)

/J

Kör helt oredigerat (förutom ramen och namnet).. orkar inte fippla ....
Bilderna kommer om ett litet tag ... men här är iallafall en till sålänge :tungan

080920_3.jpg

Mina bilder är på uppladdning, tar väl en timme eller så.
Håll tillgodo med en av dagens bästa :)

Bifogat

• duke.jpg
    duke.jpg
    196.5 KB · Visningar: 146
ja ni va 2 som stod o fota från varsin sida av vägen...vore fan om man inte fastna på nån! :gnissla

vart ju nåra repor fram o tebax! :hojraket

Var det nån här som fotade i onsdags ?? såg några stå och fota

Back