Bulten 080920

Conseal

På avstånd är allt vackert
Gick med
19 Mar 2007
Ort
Med min familj
Hoj
Honda VFR800 -02
Jag var ut en sväng .. ska gå igenom nu .. flåt men det blev inte mycket bra idag .. :huvet

Här kommer en bild som blev hyffsad som ni kan vila ögonen på tills jag gått igenom resten.

080920.jpg


äh .. vi tar 2 ...

080920_2.jpg
 
Last edited:
Idag sög bulten, eh... bult. Nån sorts jippo vid b'n'b och självmordsbenägna rådjur. Jag sket i't och åkte hem.
 
Kan det bli roligare imorgon månne?

Jag är fasen lite sugen då det inte blir parenduro för en annan (teampolarn' har motorproblem efter dagens stubbrace).

/J
 
Kan det bli roligare imorgon månne?

Jag är fasen lite sugen då det inte blir parenduro för en annan (teampolarn' har motorproblem efter dagens stubbrace).

/J

Dig mötte jag nedanför b'n'b-jippot! :recognize
 
Dig mötte jag nedanför b'n'b-jippot! :recognize

Njääää...Millen stod kvar i garaget när jag kom hem från dagens stubbrace med soe.se i etuna - så det lär vara en lookalike ute. :va :D Kan ju vara bra att ha att skylla på i senare läge...

Abbe - det börjar bli stuk på bilderna. :yoparty Lite mer stuns i färger och kontrast kanske (eller så lär jag damma av skärmen bara)? :)

/J
 
Njääää...Millen stod kvar i garaget när jag kom hem från dagens stubbrace med soe.se i etuna - så det lär vara en lookalike ute. :va :D Kan ju vara bra att ha att skylla på i senare läge...

Abbe - det börjar bli stuk på bilderna. :yoparty Lite mer stuns i färger och kontrast kanske (eller så lär jag damma av skärmen bara)? :)

/J

Kör helt oredigerat (förutom ramen och namnet).. orkar inte fippla ....
Bilderna kommer om ett litet tag ... men här är iallafall en till sålänge :tungan

080920_3.jpg
 
Mina bilder är på uppladdning, tar väl en timme eller så.
Håll tillgodo med en av dagens bästa :)
 

Bifogat

  • duke.jpg
    duke.jpg
    196.5 KB · Visningar: 146
ja ni va 2 som stod o fota från varsin sida av vägen...vore fan om man inte fastna på nån! :gnissla

vart ju nåra repor fram o tebax! :hojraket
 
Var det nån här som fotade i onsdags ?? såg några stå och fota
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top