Conseal
På avstånd är allt vackert
Jag var ut en sväng .. ska gå igenom nu .. flåt men det blev inte mycket bra idag ..
Här kommer en bild som blev hyffsad som ni kan vila ögonen på tills jag gått igenom resten.
äh .. vi tar 2 ...
Här kommer en bild som blev hyffsad som ni kan vila ögonen på tills jag gått igenom resten.
äh .. vi tar 2 ...
Last edited:
Lite mer stuns i färger och kontrast kanske (eller så lär jag damma av skärmen bara)?

