Bullshit/övrigt

Ni alla är gay! Ni är med i klubben för att få vara mer med killar, därför åker ni knappt och kacklar en hel del. Speciellt Skåne som fortfarande inte lyckats slanga, gayigare försök att få upp bakhjulet ikväll har jag inte sett.

För övrig är Galli supergay, fick ju fan låsa rummet då jag kände hur sugen han var på mig första kvällen ner mot HC då vi övernattade på vandrarhemmet. Wille och Jompa är vittnen.

Ni alla är gay! Ni är med i klubben för att få vara mer med killar, därför åker ni knappt och kacklar en hel del. Speciellt Skåne som fortfarande inte lyckats slanga, gayigare försök att få upp bakhjulet ikväll har jag inte sett.

För övrig är Galli supergay, fick ju fan låsa rummet då jag kände hur sugen han var på mig första kvällen ner mot HC då vi övernattade på vandrarhemmet. Wille och Jompa är vittnen.

Jag har inte sett hört eller sagt nått:rolleyes:

haha du syftar nog på Zid...

Hipp hurra för mig i dag!
paket, pengar och andra typer av presenter kan lämnas utanför min dörr hela dagen. Om ni har samlat ihop till en splitterny mc, kan ni ställa den utanför porten:banana:banana:banana:yoparty:yoparty:banana:yoparty

paket, pengar och andra typer av presenter kan lämnas utanför min dörr hela dagen. Om ni har samlat ihop till en splitterny mc, kan ni ställa den utanför porten:banana:banana:banana:yoparty:yoparty:banana:yoparty

Määäää, grattis killen!!

Hip hipp Hurrraaaaaaa

:pussa:pussa:cpparty:cpparty:trixie

Vad vill du ha i present dårå??

Hipp hipp hurra hurra hurra hurraaaaaaaaaaaaaaaaaa... :D :krama

Grattis gamle vän, men lite besviken då du sa att du skulle bjuda oss alla när du fyllde 50, men jag har inte fått någon inbjudan:arsele

Tack allihopa!:Bugar
40+ bara, låååångt kvar till 50.
Jag gav mig själv en provkörning av Hondas CB1000R och VFR800 i present. På Honda MC center

Skulle kunna tänka mig vilken som helst av dom:tummenupp:tummenupp

Määäää, grattis killen!!

Hip hipp Hurrraaaaaaa

:pussa:pussa:cpparty:cpparty:trixie

Vad vill du ha i present dårå??

En utekväll i glada vänners lag med mycket dryck, slår alla presenter!

Last edited:
Tack allihopa!:Bugar
40+ bara, låååångt kvar till 50.
Jag gav mig själv en provkörning av Hondas CB1000R och VFR800 i present. På Honda MC center

Skulle kunna tänka mig vilken som helst av dom:tummenupp:tummenupp

En utekväll i glada vänners lag med mycket dryck, slår alla presenter!

Då får det bli en sådan då!!

Gillade du CBRn?

Då får det bli en sådan då!!

Gillade du CBRn?

Ja faktiskt, tyckte den passade mig rätt bra. smidig o lätt att köra, däremot var motorn kanske inte riktigt i min smak. Men nuförtiden söker jag efter motorer som inte är så hetsiga, så jag tror att jag absolut skulle kunna lära mig att uppskatta den

Grattis Gubbe.. Säg till när vi skall dricka en sån där god ice tea grogg igen :D

Ja faktiskt, tyckte den passade mig rätt bra. smidig o lätt att köra, däremot var motorn kanske inte riktigt i min smak. Men nuförtiden söker jag efter motorer som inte är så hetsiga, så jag tror att jag absolut skulle kunna lära mig att uppskatta den

MER SPRIT ÅT TIKKI!!!
Grattis på dig!

Skruva ur ett tändstift så är den nog inte så hetsig.

Back