Bullshit/övrigt

En instickare bara. Hänger ni med på Deltaträffen sista helgen i juli?

Apkul träff med kul lekar/tävlingar, havsbad med gångavstånd, fyra band lirar, hyra militärtält för en 5-hundring (om man vill), schyst folk från norrland (mina polare mfl), 300 i inträde inkl en bira & två frukostbuffér (tekakor med falukorv mm *mums*) en massa mer & en kall ½ liter öl för en tjuga.

Knas är nog fan på :)

www.bushmenriders.se

Dagens dumma fråga. Sista helgen i juli, menar du då sen sista "hela" helgen, alltså 24,25,26/7 eller fredag 31/7 till söndag 2/8?? :va:tungan

Låter apkul hur som helst, och är det ett gäng som ska upp så överväger jag det absolut. :tummenupp

Dagens dumma fråga. Sista helgen i juli, menar du då sen sista "hela" helgen, alltså 24,25,26/7 eller fredag 31/7 till söndag 2/8?? :va:tungan

Låter apkul hur som helst, och är det ett gäng som ska upp så överväger jag det absolut. :tummenupp

Från den 31/7-. Själv åker jag upp redan på torsdag så man kan ligga på playa de Bushmen hela fredag förmiddag :) Sista hela helgen är det ju NM i Roadracing på Gelleråsen. Detta skall också besökas :tummenupp

Får ta ett snack med Wille, han har blivit helt galen sen han var med er i High Chaparall. Han bara snackar om den där jävla FighterHasse o svart Afghan o brännna däck. Han har blivit crazy helt enkelt :yoparty

Han är kanske en snäll å trevlig kille, men när han sätter på sig hjälmen så förvandlas han till värsta värsta eh STRIITFIAJTAHH

Den där snubben i eran klubb som åker sån där döds-GiCkser-fajter, vad fort han går igång, taggarna utåt direkt :D

Den där snubben i eran klubb som åker sån där döds-GiCkser-fajter, vad fort han går igång, taggarna utåt direkt :D

Hahaha tänkte va fan är detta för kåt brutta, ska sätta henne på plats dIrEkT! och ta tillfället i akt och borra lite :krama

Jasså du är gay,,, jaja det förklarar en del ...

VARFÖR HAR INGEN SAGT ATT BULLY ÄR GAY!! Han har ju hållt på o småtafsa på mig hela tiden, men jag trodde det var en såndäringa utlänningagrej, att de ska kramas o kindpussas o nypa i arslet..
Känner mig så fruktansvärt utnyttjad, nu blir det fosterställning i duschen o skrubba mig ren från all smuts han besudlat min vackra skånska kropp med:zpy:zpy

VARFÖR HAR INGEN SAGT ATT BULLY ÄR GAY!! Han har ju hållt på o småtafsa på mig hela tiden, men jag trodde det var en såndäringa utlänningagrej, att de ska kramas o kindpussas o nypa i arslet..
Känner mig så fruktansvärt utnyttjad, nu blir det fosterställning i duschen o skrubba mig ren från all smuts han besudlat min vackra skånska kropp med:zpy:zpy

Det ska hjälpa att tvätta sig med citron.. det får bort vitlöks lukten.

så är det på film iaf.
Men vi tycker om dig ändå Bully fast inte på gay vis...:D:krama

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...