Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En instickare bara. Hänger ni med på Deltaträffen sista helgen i juli?
Apkul träff med kul lekar/tävlingar, havsbad med gångavstånd, fyra band lirar, hyra militärtält för en 5-hundring (om man vill), schyst folk från norrland (mina polare mfl), 300 i inträde inkl en bira & två frukostbuffér (tekakor med falukorv mm *mums*) en massa mer & en kall ½ liter öl för en tjuga.
Knas är nog fan på
www.bushmenriders.se
Dagens dumma fråga. Sista helgen i juli, menar du då sen sista "hela" helgen, alltså 24,25,26/7 eller fredag 31/7 till söndag 2/8??
Låter apkul hur som helst, och är det ett gäng som ska upp så överväger jag det absolut.![]()
Får ta ett snack med Wille, han har blivit helt galen sen han var med er i High Chaparall. Han bara snackar om den där jävla FighterHasse o svart Afghan o brännna däck. Han har blivit crazy helt enkelt![]()
Den där snubben i eran klubb som åker sån där döds-GiCkser-fajter, vad fort han går igång, taggarna utåt direkt![]()
Den där snubben i eran klubb som åker sån där döds-GiCkser-fajter, vad fort han går igång, taggarna utåt direkt![]()
Hahaha tänkte va fan är detta för kåt brutta, ska sätta henne på plats dIrEkT! och ta tillfället i akt och borra lite![]()
Jasså du är gay,,, jaja det förklarar en del ...
VARFÖR HAR INGEN SAGT ATT BULLY ÄR GAY!! Han har ju hållt på o småtafsa på mig hela tiden, men jag trodde det var en såndäringa utlänningagrej, att de ska kramas o kindpussas o nypa i arslet..
Känner mig så fruktansvärt utnyttjad, nu blir det fosterställning i duschen o skrubba mig ren från all smuts han besudlat min vackra skånska kropp med![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|