Buell!

mink

Vägra sportradion
Gick med
11 Jun 2003
Hoj
XR600
Hallå jag undrar om det finns någon som vet var man kan få tag i delar till Buell. Typ kolfiber grejer & trim? :rock

En liten bild kanske? M2 e ju jäkligt läckra! :bow
Skönt å se att det finns fler som förstår att man ska ha en Buell! :rock

Om man gillar design, vibrationer, vibrationer, halvtaskig passning på bitarna, vibrationer och lite vibrationer...

:fakta

/jaG

Firebolt skrev:
En liten bild kanske? M2 e ju jäkligt läckra! :bow

känner en som hade en, ful jäkel var det iaf. HD motor, 90+ hästar eller nåt liknade.
Lät fan och gick halvsegt, men det klart uppseendeväckande vr den ju då de ser mycket underliga ut.

Är de nåt att ha de där?

Dom är ju tokkul ju :fakta [/QUOTE]

Exakt! :tummenupp

Å vibrationerna e inte så farliga på nya modellen... nummerplåten sitter löst iof... men ändå :p

Jag var ute med en firebolt en timma härrom dagen. Den kunde ju knappt stå själv på tomgång på stödet *vibrerar knappt* Pytsann, det är ju en gammal sportstermotor, klart som korvspad att det vibrerar. Mycket tillockmed. Sen är inte passformen lika med 130000 kronor. Kolla triumph eller vilken japansk hoj som helst, mycket bättre passform!

Z1000, det va en riktig bushoj det, en sån dom firebolten kunde blitt med lite mera motor och mindre vibrationer

PS. Vibrationer kan vara charmigt, men säg inte att den inte vibrerar! DS.

//jaG

Firebolt skrev:
Dom är ju tokkul ju :fakta

Exakt! :tummenupp

Å vibrationerna e inte så farliga på nya modellen... nummerplåten sitter löst iof... men ändå :p
[/QUOTE]

Zeb_Macahan skrev:
Jag var ute med en firebolt en timma härrom dagen. Den kunde ju knappt stå själv på tomgång på stödet *vibrerar knappt*

//jaG

Nää...jag sa inte att den inte vibrerade. Jag tycker inte den vibrerar så farligt om man jämnför med en HD eller en äldre Buell, men jämnför man den med kompisens TL1000 eller liknade så är det ju mycket vibrationer. Allting e ju relativt.
Vibrationer e charmigt. :cool:

men inte på en "sporthoj"

//jaG

Firebolt skrev:
Zeb_Macahan skrev:
Jag var ute med en firebolt en timma härrom dagen. Den kunde ju knappt stå själv på tomgång på stödet *vibrerar knappt*

//jaG

Nää...jag sa inte att den inte vibrerade. Jag tycker inte den vibrerar så farligt om man jämnför med en HD eller en äldre Buell, men jämnför man den med kompisens TL1000 eller liknade så är det ju mycket vibrationer. Allting e ju relativt.
Vibrationer e charmigt. :cool:

Nej, 92hk är det. Ska det va iaf, det sitter ju en strypning på den från fabrik som gör att den bara brölar vid 3000rpm, men det händer inte så mycket :(

Firebolt skrev:

synd att inte ni förstår bättre än ni gör... buell är den sämsta hoj jag åkt på... slö som en död gris och vibrerar så det känns som man har parkinson när man kliver av skrotet!

*/ ?>
Nyheter
Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Back