Gör det, han behöver alla fans han kan få.Älskar när du skriver så där, nu kan jag hålla tummarna för Ellison![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gör det, han behöver alla fans han kan få.Älskar när du skriver så där, nu kan jag hålla tummarna för Ellison![]()
EllisonTräning är träning och race är race.
Ser bättre ut men han får fortfarande stryk av Camier och Ellison kommer inte vinna på måndag så tillvida inte Camier kraschar.
Nu kraschade inte Camier men hans hoj stannade så jag hade rätt. Ellison kunde inte vinna utan att Camier eliminerades av ngt oförutsett.Ellison
Om någon har missat det så krokade Guintoli ihop med en annan förare på första racets warm-up lap. Ligger på sjukan nu och opereras med benbrott (vadben och smalben).
Nu kraschade inte Camier men hans hoj stannade så jag hade rätt. Ellison kunde inte vinna utan att Camier eliminerades av ngt oförutsett.
[/I]
Om någon har missat det så krokade Guintoli ihop med en annan förare på första racets warm-up lap. Ligger på sjukan nu och opereras med benbrott (vadben och smalben).
Klart det är väl underbyggd spekulation. Vi måste ju driva tråden framåt.En hypotes från från din sida som är att betrakta som en ren spekulation.
Dock kan den innehålla en viss del av sanningsmöjlighet.
Ja, Ellison vann ett race, kan man tänka sig.
Och Karl "supersopan helt bombad i huvet" Harris borde byta jobb.
Trist på Guintoli.
Jag är heller inte något större Karl Harris-fan, men faktum är att karln var rätt så oslagbar i Supersport för några år sedan så helt röten e han ju itte. Tyvärr har han sedan dess lyckats efterlikna en annan "supertalang", James Haydon, till 110 %...
Visst kommer Ellison vinna över Camier "fair and square" men Camier kommer vinna fler gånger över Ellison.
Straffet blev att han inte får starta i nästa race.Det var Joshua Brookes som körde på Guintoli på WUP till race 1. Han är avstängd under utredningen. Underlig incident, har tyvärr inte sett det ännu.
Kul är iaf att se hur Colin Wright tycks ha en magisk förfåga att få förare att blomma ut och prestera bra.
Det är antagligen det bästa teamet i BSB, samt att de har mycket goda finanser och alltid lyckas få riktigt fabriksmaterial.Ja, och oavsett maskinmaterial som det tycks.
Det är antagligen det bästa teamet i BSB, samt att de har mycket goda finanser och alltid lyckas få riktigt fabriksmaterial.
Fast HM Plant & Crescent Suzuki har ju bantat sina budgetar rejält i år, HM-Plantförarna har ju bara en hoj var och Crescent Suzuki en förare tex. Men visst är det som du säger att de tre teamen är vassast i klassen.Skulle tro att HM Plant år efter år också sitter inne på rätt bra finanser och material. Samma lär gälla Rizla Suzuki som helt gick åt skogen när Paul Denning försvann till MotoGP. Så teampersonal/manager är nog viktigare än vad iaf jag tidigare trott.
Det är antagligen det bästa teamet i BSB, samt att de har mycket goda finanser och alltid lyckas få riktigt fabriksmaterial.
Så teampersonal/manager är nog viktigare än vad iaf jag tidigare trott.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |