Brudar som stuntar/roadrejsar/kör som killar helt enkelt?

Hultan skrev:
Här har alla ni som tycker JoJo är så fruktansvärt hemsk en brud i eran smak då antar jag..

ugly1.jpg

Om Jojo kunde låna ut sin sminkväska en par dar skulle de kanske se skapliga ut båda två! :tummenupp

Yasha skrev:
När det väl kommer till kritan så var det ingen som hängde på.. kanske var det för att idén var kass eller så är det helt enkelt så att du har rätt, det ligger inte för tjejer att testa?
:(
Ap ap, jag hade inge bra hoj för det då. (inte nu heller)
Men nu har de kommit en kinacross till familjen, så den kan jag gärna komma och öva med.
:nicka

Hultan skrev:
@Alla som klagat på bruden...
Sååå jävla barnsligt, hur ofta säger killar att en flicka med fin kropp ok ansikte är AS FUL, SKANKY HO, osv... Yea right...
Äh, jag har ingen tjej...

Men hur som helst, hon var inte vacker...

hållundan skrev:
Äh, jag har ingen tjej...

Men hur som helst, hon var inte vacker...

Man kan ju inte få allting, vacker brud med värsta kroppen som stuntar som Darius.

Jojo e cool, grym på & köra, snygg och har självförtroende! :tummenupp Sen att hon är lite överspacklad på den bilden är en annan sak, hon ser ju inte jämt ut sån.

Bikerbitch skrev:
en nyfiken fråga, finns det killar som kör hoj som viker ut sig ?
Jag har för mig att BIKE körde en bildspecial i mitten på 90-talet. Enduroässet Anders Eriksson som fräste omkring lättklädd i en sandhög. Tydligen sålde det nummret ganska bra...

Men brudar i skinnställ... :drool

Emmi skrev:
Jojo e cool, grym på & köra, snygg och har självförtroende! :tummenupp Sen att hon är lite överspacklad på den bilden är en annan sak, hon ser ju inte jämt ut sån.
Väl talat.
Det som imponerar mig mest med henne kommer dessutom alltid vara hur hon kör... att hon ser väldigt bra ut ser jag mest som en bonus ^^

Biturbo skrev:
Om Jojo kunde låna ut sin sminkväska en par dar skulle de kanske se skapliga ut båda två! :tummenupp
Haha! Trodde jag var den enda som tänkt på just detta ^^
De har ALLTID samma förbannade enfärgade helt raka fula jeans.
Vanligtvis tokigt höga i midjan dessutom.
USA - Landet som 1990 och 2000-talet glömde.

da-geez skrev:
Säger bara Jolleen Farmer från LVX..! Mumma..

:tummenupp :tummenupp :tuttar

Hon e bra skit, den stora anledningen till att man tanka ner Las Vegas Extreme Girls (tror ja den heter) Där finns det många flickor.. och även en del som uuiiieeelllarr

-PLM- skrev:
Flera snabba brudar med i potatoes.

Ja... man kan nog säga att ni blev lite överraskade första gången jag va med på en tur... inte utan att jag känner mig lite stolt... :) :brinnerup

Tjing!!

Döm av min förvåning när en av de första som droppade in var en tjej på en CBR900 modell ny. Grabbarna får känna sig besegrade !

Vad var det för tjej på CBR900??? hon var ju grym på att köra.

Tjejen som kom var MadHonda från sporthoj.com. Och satan vad den tjejen kunde dra

Last edited:
Tänkte just skriva att MadHonda tycker jag kört bra, de gånger vi kört ihop.
Men de skriver jag nog med små bokstäver för nu är hon så mallig att hon lagt in TVÅ likadana inlägg om hur bra hon kör :hihi ;)

Madhonda skrev:
Ja... man kan nog säga att ni blev lite överraskade första gången jag va med på en tur... inte utan att jag känner mig lite stolt... :) :brinnerup

Tjing!!

Okej... vi fattade vid första inlägget.
Vilka var det som skrev detdär?

TinaTjejen skrev:
Tänkte just skriva att MadHonda tycker jag kört bra, de gånger vi kört ihop.
Men de skriver jag nog med små bokstäver för nu är hon så mallig att hon lagt in TVÅ likadana inlägg om hur bra hon kör :hihi ;)

Men fan...förlåt...jag har inte huvudet på skaft idag...är tillbaka på jobbet efter att ha legat däckad i förkylning. :näsblod Sorry!!

Inte mallig... men stolt.!! :tungan

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...