Brudar som stuntar/roadrejsar/kör som killar helt enkelt?

Den enda tjejen jag blir imponerad av är helt klart Jolleen Farmer :tummenupp

Hon är skrämande säker. Dessutom en mkt vacker kvinna.

HönaPower skrev:
Vad är det Hultan? känner du dig lite hotad eller? :va
Haha, nej då, Antar att dom flesta flickorna kör om mig både på bana och på väg..
Hade bara tråkigt i går kväll på jobbet och tankarna flög i väg vettu.. Funderade på att man aldrig ser girlsen köra ordentligt liksom...

Solid snake skrev:
Långa farbron snackar om att Mary är en gudinna på slangen, han snackar om henne hela tiden. :3freak

Jag tror han e tjär i henne.
Det kanske handlar om en annan slang? :va Vet inte om Mary kör på bakan nämligen.. Måste fråga .. :)

Clifton skrev:
Hon kan ju få köra om mig när hon vill :)

jojocycleshack2.jpg

:hoppa :tuttar

Sommaren -00 på Anderstorp med Cross Road och Mitonga va en jäkligt snabb tjej som körde(Skånska tror jag). Det blev lite...stillastående i pitline när hon hadde parkat i depån och krängde av sig stället..... :rodnar svettigt värre. Typ nästan alla grabbar stod och varmkörde i 30 graders värme :rolleyes: och hadde inte speciellt bråttom ut på banan. Hon va duktig på att köra, Impa på mig då iallafall.

Sen finns det ett flertal duktiga och snabba tjejer som kör i Sthlm området men dom kör inte omkring och stylar på bakhjulet. Dom har väl inge behov att visa sig på styva linan antar jag.

/

Nysse skrev:
Sommaren -00 på Anderstorp med Cross Road och Mitonga va en jäkligt snabb tjej som körde(Skånska tror jag). Det blev lite...stillastående i pitline när hon hadde parkat i depån och krängde av sig stället..... :rodnar svettigt värre. Typ nästan alla grabbar stod och varmkörde i 30 graders värme :rolleyes: och hadde inte speciellt bråttom ut på banan. Hon va duktig på att köra, Impa på mig då iallafall.

Sen finns det ett flertal duktiga och snabba tjejer som kör i Sthlm området men dom kör inte omkring och stylar på bakhjulet. Dom har väl inge behov att visa sig på styva linan antar jag.

/
Okaj..
Angående styva linan, tror inte merparten som kör på bakan gör det pga det.. Det är roligt helt enkelt bara.. :tummenupp

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back