Brudar som stuntar/roadrejsar/kör som killar helt enkelt?

Den enda tjejen jag blir imponerad av är helt klart Jolleen Farmer :tummenupp

Hon är skrämande säker. Dessutom en mkt vacker kvinna.

HönaPower skrev:
Vad är det Hultan? känner du dig lite hotad eller? :va
Haha, nej då, Antar att dom flesta flickorna kör om mig både på bana och på väg..
Hade bara tråkigt i går kväll på jobbet och tankarna flög i väg vettu.. Funderade på att man aldrig ser girlsen köra ordentligt liksom...

Solid snake skrev:
Långa farbron snackar om att Mary är en gudinna på slangen, han snackar om henne hela tiden. :3freak

Jag tror han e tjär i henne.
Det kanske handlar om en annan slang? :va Vet inte om Mary kör på bakan nämligen.. Måste fråga .. :)

Clifton skrev:
Hon kan ju få köra om mig när hon vill :)

jojocycleshack2.jpg

:hoppa :tuttar

Sommaren -00 på Anderstorp med Cross Road och Mitonga va en jäkligt snabb tjej som körde(Skånska tror jag). Det blev lite...stillastående i pitline när hon hadde parkat i depån och krängde av sig stället..... :rodnar svettigt värre. Typ nästan alla grabbar stod och varmkörde i 30 graders värme :rolleyes: och hadde inte speciellt bråttom ut på banan. Hon va duktig på att köra, Impa på mig då iallafall.

Sen finns det ett flertal duktiga och snabba tjejer som kör i Sthlm området men dom kör inte omkring och stylar på bakhjulet. Dom har väl inge behov att visa sig på styva linan antar jag.

/

Nysse skrev:
Sommaren -00 på Anderstorp med Cross Road och Mitonga va en jäkligt snabb tjej som körde(Skånska tror jag). Det blev lite...stillastående i pitline när hon hadde parkat i depån och krängde av sig stället..... :rodnar svettigt värre. Typ nästan alla grabbar stod och varmkörde i 30 graders värme :rolleyes: och hadde inte speciellt bråttom ut på banan. Hon va duktig på att köra, Impa på mig då iallafall.

Sen finns det ett flertal duktiga och snabba tjejer som kör i Sthlm området men dom kör inte omkring och stylar på bakhjulet. Dom har väl inge behov att visa sig på styva linan antar jag.

/
Okaj..
Angående styva linan, tror inte merparten som kör på bakan gör det pga det.. Det är roligt helt enkelt bara.. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT