Brudar som stuntar/roadrejsar/kör som killar helt enkelt?

Bikerbitch skrev:
en nyfiken fråga, finns det killar som kör hoj som viker ut sig ?
förutom er på sporthoj som kanske fotar er själva i hemlighet sådär..
Jag brukar köra mitt M. Jack Ass Son nummer i depån för att psyka motståndarna, klä på dig skriker alla...

Bifogat

• GSXR1100R SSEMSE.jpg
    GSXR1100R SSEMSE.jpg
    6.3 KB · Visningar: 397
@Alla som klagat på bruden...
Sååå jävla barnsligt, hur ofta säger killar att en flicka med fin kropp ok ansikte är AS FUL, SKANKY HO, osv... Yea right...

Visst hon ser lite trashig ut, Men asful? Mmmm.. Var ni tvungna att ta i så ni sprack?
Hur ser era flickor ut? :hihi

Låter änna som jag försvarar henne nu, är inte riktigt det, utan snarare det att det låter sååå jävla töntigt när vissa tar en ställning bara för att vara dom coola..
Ungeför som "neon är töntigt", "köra bakhjul är för moppefuckon" och "är man inte kung på bana är man en njevbi" osv osv...

Hultan skrev:
Finns det? Drar mig till minnes nån flicka på Gixxer som wheelar på nån bild för ett tag sen på forumet..

Visst Ullis har man ju hört masssssoooooor om, men finns det tjejer i dom större klasserna? Internationellt?

Känner nån någon en tjej som hjular?
Jag kan nog fan inte ens komma ihåg att jeg ens sett en tjej på en större sporthoj.. Har sett att vissa här på forumet har Rettor osv.. Men jag har aldrig sett nån på gatorna?!

Så hur står det till därute? Är det så?[/QUOTE
http://paramom.com/mpc/docs/images/Madonna Wheelie.jpg :tungan

Hultan skrev:
Ungeför som "neon är töntigt", "köra bakhjul är för moppefuckon" och "är man inte kung på bana är man en njevbi" osv osv...
Är man töntig om man inte tycker som du?

Hultan skrev:
Japp :tummenupp :)

Vad va det du inte förstod? "utan snarare det att det låter sååå jävla töntigt"
Aha då förstår jag, det är skillnad på att låta eller vara töntig, dock ligger det i betraktarens ögon att bedöma graden av andras töntighet.

Vi tycker alla olika, tack och lov :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Aha då förstår jag, det är skillnad på att låta eller vara töntig, dock ligger det i betraktarens ögon att bedöma graden av andras töntighet.

Vi tycker alla olika, tack och lov :tummenupp
Precis.. Man får tycka vad man vill, en åsikt kan inte vara fel, för det är just en åsikt..
Men jag anser det jag påtalade är lite infantilt.. "Följa strömmen för jag vågar inte tycka själv" typ..

Men som sagt, Bara mina två slantar... :tummenupp

Last edited:
Jojjo är grymt snygg och grym på hjulet! bara för att ni andra inte kan få heta brudar så klaga inte på henne för hon ser grymt bra ut! Se filmen först innan ni uttrar er! :arsele :7peta

Ursprungsfrågan var fukko, bruden var verkligen, verkligen trash-ful och väldigt få svenska tjejer kör på bakhjulet. Jag vet en tjej som kört cross i säkert tio år utan att kört på bakhjulet "aktivt" så att säga. Det ligger dem inte för helt enkelt tror jag.

Chronic skrev:
...väldigt få svenska tjejer kör på bakhjulet. Jag vet en tjej som kört cross i säkert tio år utan att kört på bakhjulet "aktivt" så att säga. Det ligger dem inte för helt enkelt tror jag.
Under 2003 gjorde jag ett "test" och gav ett gäng tjejer som anmält sitt intresse, möjligheten att hänga med på en wheelieskola med Sune Andersson. Datum och plats klart, kostnad: ersätta Sune för resan, heldag max 10 pers... bra deal tyckte jag. När det väl kommer till kritan så var det ingen som hängde på.. kanske var det för att idén var kass eller så är det helt enkelt så att du har rätt, det ligger inte för tjejer att testa?

Nu vet jag en hel del brudar som kör som vettvillingar och själv tycker jag det är skitkul att försöka lära mig köra på bakhjulet, men jag är feg... :) Och kör som en kille? Näää... det kommer jag nog aldrig göra... om det nu är en nackdel? :(

Men Yasha! Du KÖR ju som en hel karl!! :rofl

:7peta

Yasha skrev:
Under 2003 gjorde jag ett "test" och gav ett gäng tjejer som anmält sitt intresse, möjligheten att hänga med på en wheelieskola med Sune Andersson. Datum och plats klart, kostnad: ersätta Sune för resan, heldag max 10 pers... bra deal tyckte jag. När det väl kommer till kritan så var det ingen som hängde på.. kanske var det för att idén var kass eller så är det helt enkelt så att du har rätt, det ligger inte för tjejer att testa?

Nu vet jag en hel del brudar som kör som vettvillingar och själv tycker jag det är skitkul att försöka lära mig köra på bakhjulet, men jag är feg... :) Och kör som en kille? Näää... det kommer jag nog aldrig göra... om det nu är en nackdel? :(

Dr.Bike skrev:
Men Yasha! Du KÖR ju som en hel karl!! :rofl

:7peta
Ja det kan jag intyga, jag fick lura Tanten till att hålla igen på rakan så att hon blev med på film, tur att hon är en posör.

:pannkyss

hållundan skrev:
Hur som helst, det finns minst 1000 killar som ser ut som hejkomåhjålpmig (kan lätt nominera 200 killar som är snygga här och nu, dessutom) men måste tjejerna se likadana ut?

Tjejer kan!!!! Om ni vill.... :kiss :krama :pannkyss

Wörd :yoparty

Last edited:
He he... ja jo, det är ju det jag menar, hade man varit hälften så snabb, hade man varit glad!!
:tummenupp

Här har alla ni som tycker JoJo är så fruktansvärt hemsk en brud i eran smak då antar jag..

ugly1.jpg

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...