Brud på mc idag!

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Satt idag i bilkö på valhallavägen när det helt plötsligt dyker upp en äldre nakenhoj bredvid mig "typ cb500" och till min förvåning så är det en tjej som kör. Gick stabilt som f*n också i snömodden! Det är respekt :Bugar

neeee, de e inte respekt..de e dummdristighet & en helvetes dålig underlagsbedömning..
(ursäkta ordvalet)

Det var kul att köra idag :D Lite jobbigt ibland när man knappt kom iväg vid rödljusen dock :S

Rammstein: Var den röd?? Står en röd sån typ av hoj på Karlavägen/Engelbrecktsgatan varje dag nämligen :) Med dubbdäck.

E22 skrev:
neeee, de e inte respekt..de e dummdristighet & en helvetes dålig underlagsbedömning..
(ursäkta ordvalet)

Hur har hon bedömt det?

Jag tror att hon anpassar kurvhastigheten till det rådande väglaget.
Enligt mig har hon bedömt det ypperligt och får 5 bakhjulskungar av 5 möjliga.

Bifogat

• Annie.jpg
    Annie.jpg
    3.4 KB · Visningar: 972
Nisse Järnet skrev:
Det var kul att köra idag :D Lite jobbigt ibland när man knappt kom iväg vid rödljusen dock :S

Rammstein: Var den röd?? Står en röd sån typ av hoj på Karlavägen/Engelbrecktsgatan varje dag nämligen :) Med dubbdäck.

Jag, Mattias & Banja såg dig korsningen Engelbrektsgatan/Karlavägen, vi tutade och vinkade men du bara ignorerade oss :(

Inte Wheelade du heller.... FEGIS!

E22 skrev:
(ursäkta ordvalet)

Ett sådant utalande säger ju mer om din egen förmåga, angånde körteknik och bedömandet av väglag än hennes.

Last edited:
Rammstein skrev:
Satt idag i bilkö på valhallavägen när det helt plötsligt dyker upp en äldre nakenhoj bredvid mig "typ cb500" och till min förvåning så är det en tjej som kör. Gick stabilt som f*n också i snömodden! Det är respekt :Bugar

Grimt! Tjejjer på hoj roxxar oavsett väder! :yoparty

RoLLER skrev:
Hur har hon bedömt det?

Jag tror att hon anpassar kurvhastigheten till det rådande väglaget.
Enligt mig har hon bedömt det ypperligt och får 5 bakhjulskungar av 5 möjliga.
inte alltid den som sitter bakom styrets fel, vid en olycka..finns ju en hel del bilister med sommar däck..otroligt nog...

E22 skrev:
(ursäkta ordvalet)

Nee, det är väl kul att se hojåkare som vågar trotsa vädrets makter ibland, i alla fall om de kör med insidan. :-) Snygg mini du har föresten. Var kommer dekalerna ifrån?
:tummenupp

Jag blir, nästan varje dag, omkörd av en kille (gubbe?) på en BMW i köerna på E18 Norrtäljevägen.

Det går inte fort, men fortare än köerna iofs :tummenupp

Såg så sent som idag en kille på en blå DR400 på Odengatan. Brukar se den då och då.

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien