Brud på mc idag!

Rammstein

Bättre fly än illa fäkta.
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sthlm/Tyresö
Hoj
cbr600 stunt, nsr250sp
Satt idag i bilkö på valhallavägen när det helt plötsligt dyker upp en äldre nakenhoj bredvid mig "typ cb500" och till min förvåning så är det en tjej som kör. Gick stabilt som f*n också i snömodden! Det är respekt :Bugar
 
neeee, de e inte respekt..de e dummdristighet & en helvetes dålig underlagsbedömning..
(ursäkta ordvalet)
 
Det var kul att köra idag :D Lite jobbigt ibland när man knappt kom iväg vid rödljusen dock :S

Rammstein: Var den röd?? Står en röd sån typ av hoj på Karlavägen/Engelbrecktsgatan varje dag nämligen :) Med dubbdäck.
 
E22 skrev:
neeee, de e inte respekt..de e dummdristighet & en helvetes dålig underlagsbedömning..
(ursäkta ordvalet)

Hur har hon bedömt det?

Jag tror att hon anpassar kurvhastigheten till det rådande väglaget.
Enligt mig har hon bedömt det ypperligt och får 5 bakhjulskungar av 5 möjliga.
 

Bifogat

  • Annie.jpg
    Annie.jpg
    3.4 KB · Visningar: 972
Nisse Järnet skrev:
Det var kul att köra idag :D Lite jobbigt ibland när man knappt kom iväg vid rödljusen dock :S

Rammstein: Var den röd?? Står en röd sån typ av hoj på Karlavägen/Engelbrecktsgatan varje dag nämligen :) Med dubbdäck.

Jag, Mattias & Banja såg dig korsningen Engelbrektsgatan/Karlavägen, vi tutade och vinkade men du bara ignorerade oss :(

Inte Wheelade du heller.... FEGIS!
 
E22 skrev:
neeee, de e inte respekt..de e dummdristighet & en helvetes dålig underlagsbedömning..
(ursäkta ordvalet)


Ett sådant utalande säger ju mer om din egen förmåga, angånde körteknik och bedömandet av väglag än hennes.
 
Last edited:
Rammstein skrev:
Satt idag i bilkö på valhallavägen när det helt plötsligt dyker upp en äldre nakenhoj bredvid mig "typ cb500" och till min förvåning så är det en tjej som kör. Gick stabilt som f*n också i snömodden! Det är respekt :Bugar

Grimt! Tjejjer på hoj roxxar oavsett väder! :yoparty
 
RoLLER skrev:
Hur har hon bedömt det?

Jag tror att hon anpassar kurvhastigheten till det rådande väglaget.
Enligt mig har hon bedömt det ypperligt och får 5 bakhjulskungar av 5 möjliga.
inte alltid den som sitter bakom styrets fel, vid en olycka..finns ju en hel del bilister med sommar däck..otroligt nog...
 
E22 skrev:
neeee, de e inte respekt..de e dummdristighet & en helvetes dålig underlagsbedömning..
(ursäkta ordvalet)

Nee, det är väl kul att se hojåkare som vågar trotsa vädrets makter ibland, i alla fall om de kör med insidan. :-) Snygg mini du har föresten. Var kommer dekalerna ifrån?
:tummenupp
 
Jag blir, nästan varje dag, omkörd av en kille (gubbe?) på en BMW i köerna på E18 Norrtäljevägen.

Det går inte fort, men fortare än köerna iofs :tummenupp
 
Såg så sent som idag en kille på en blå DR400 på Odengatan. Brukar se den då och då.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top