..buuuuhuuuu..
jag antar att du är iklädd din mc-skyddsutrustning på din avatar, med tanke på din nonchalanta attityd
![]()
Per definition, the assumption would mean that you then are a pussy.
Logik är roligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
..buuuuhuuuu..
jag antar att du är iklädd din mc-skyddsutrustning på din avatar, med tanke på din nonchalanta attityd
![]()
Det blir nog bra flicka lilla. Efter några krascher så börjar du (förhoppningsvis) fundera på att det kanske kanske inte är så dum idé att lyssna lite på dem som inte kraschar, trots att de kör fortare och bromsar hårdareJag kan allt för jag har läst hela teoriboken.
Nåväl, Fröken Allvetande Orakel. Jag har några frågor:Jag tänker inte be om ursäkt för att jag använder min bakbroms och skulle inte råda nån att ta bort bakbromsen och den finns ju där av en anlening och jag liksom andra använder denna.![]()
![]()
Så kör du som enoch oroa dej inte gubben för mej
![]()
Sötnos, hade du inget bättre att komma med än att "hon e tjej"![]()
![]()
JAG ÄR MER ÄN BARA ETT KÖN!!![]()
Det blir nog bra flicka lilla
Nåväl, Fröken Allvetande Orakel. Jag har några frågor:
- Hur kan du använda din bakbroms när du inte ens har en egen hoj?
Kanske därför den inte orsakar några problem, för att din bakbroms inte sitter monterad på en motorcykel?
- Hur sitter du när du bromsar? Iaf jag har svårt att vara speciellt finmotorisk i fötterna när jag kniper allt jag kan om tanken.
- Hur mycket, hur och på vilken typ av hojar har du kört sen du tog kortet?
- När du bromsar i ingången till en kurva, eller mitt i en kurva, har du samma fördelning på bromsen då, 90/10?
- När anser du att man ska sluta bromsa och börja gasa, vid apex eller svängpunkten?
Nåväl, Fröken Allvetande Orakel.
Men varför mobbar alla mej?!![]()
![]()
![]()
Jag har ALDRIG sagt att jag vet allt, så sluta tjata om detta.. !
Jag la fram min åsikt om att bakbromsen är bra att behålla då jag har haft användning av den. Nej, jag har ingen hoj just nu, så du kan vara hur skadeglad som helst och trampa på den som ligger.![]()
Men de ggr jag har lånat/hyrt hoj och åkt har jag i alla fall använt mej av bakbromsen och när jag köper en egen hoj skulle jag inte komma på tanken att ta bort bakbromsen.
Du har säkert åkt fler/mer ggr än mej, men är detta en tävling?![]()
Jag trodde det var ett diskussionsforum där man lade fram sin åsikt.
SÅÅÅ jäkla tröttsamt att bli påhoppad och bara för att man har en annan åsikt och bli trakkad och kallad pussy![]()
![]()
![]()
Så onödigt och himla tråkigt...
Nu tänker jag inte skriva mer i denna tråd, så ni får hitta ett annat offer..![]()
![]()
Om nån frågar hur han ska ta bort oljepluggen å jag säger att han ska vara lite cool å ta en yxa å hugga bort den så är det min åsikt, även om det är förbannat fel att göra så...Du har säkert åkt fler/mer ggr än mej, men är detta en tävling?![]()
Jag trodde det var ett diskussionsforum där man lade fram sin åsikt.
men mjället då...?
men mjället då...?
men mjället då...?
![]()
![]()
...
SÅÅÅ jäkla tröttsamt att bli påhoppad och bara för att man har en annan åsikt och bli trakkad och kallad pussy![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
offer..![]()
![]()
Nu glömmer du flera saker samtidigt:
För att kunna skämta utan att vara rolig och att utan någon förstår måste du uppfylla några grundkrav:
1. Vara reggad sedan tidigt -03
2. Vara en kändis här på sporthoj
3. Ha den den finkalibrerade känslan som gör vad som helst kul.
Då du failerar på samtliga punkter ovan ( och troligen fler, icke listade här ) så går det/du bort. Jag bannar dig för evigt inom fem minuter, OBS jag känner Mattias.
Nej, du har säket åkt hoj mycket mer än mig, men jag är fullkomligt övertygad om att jag har kört hoj mycket mer än dig!Jag är lite av den åsikten att jag ska bestämma, inte hojen, när vi är ute å åker tillsammans...
![]()
mjaa, å andra sidan verkar du ha avancerad mjällproblem dock...
Seså, inte slösa dyrbar tid. Har du något du vill delge oss såhär under din allra sista minut här på sporthoj.com?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |