anze
Ny medlem
har lessnat på att köpa svindyra rakblad och börjat kolla på rakapparat.
Nån som kan tipsa om någon bra och vettig.
Nån som kan tipsa om någon bra och vettig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Män har skägg, kvinnor kör med epilator.
Köp en epilator eller låt det va![]()
Jag skulle vilja se den mannen som tar en epilator istället för rakhyvel eller rakapparat i ansiktet. Skulle inte alls förvåna mig om någon dåre provat det. Nu har jag glömt programmet som gick på MTV för ett par år sedan där ett par idioter utsatte sig för en del dumheter. Riktigt låg nivå på det programmet, men det fanns de som tyckte att det var underhållning.
Ska dock tilläggas att jag testade på fyllan och att jag har en skäggväxt som kan liknas vid en katolsk gosskörspojkes men det gjorde ont ändå Jag skulle vilja se den mannen som tar en epilator istället för rakhyvel eller rakapparat i ansiktet. Skulle inte alls förvåna mig om någon dåre provat det. Nu har jag glömt programmet som gick på MTV för ett par år sedan där ett par idioter utsatte sig för en del dumheter. Riktigt låg nivå på det programmet, men det fanns de som tyckte att det var underhållning.
Ska dock tilläggas att jag testade på fyllan och att jag har en skäggväxt som kan liknas vid en katolsk gosskörspojkes men det gjorde ont ändå
![]()

Jag skulle vilja se den mannen som tar en epilator istället för rakhyvel eller rakapparat i ansiktet.

Jag brukar slå in stubben med hammare och bita av på insidan...
Ska det vara rakapparat föredrar jag Braun över Philishave, fast den bästa jag har haft var en Panasonic (med Braunsystem)
Bubblan på mitten är fylld med rakvatten va?
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller