IronMike
Guest
Tänkte lämna in bågen och få lite saker fixade som har med div att göra. Är det bara bita i sura äpplet och ringa yamahacenter, eller finns det några billigare alternativ?
Mvh
Mvh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Japp. Köp en mek-handbok och sätt igång.IronMike skrev:2128678eller finns det några billigare alternativ?
Jag e kass på att meka...sist jag meka själv sluta det med låst framhjul ena gången, andra gången en kedja som gick av.Rundningsmärke skrev:2128704Japp. Köp en mek-handbok och sätt igång.
Om man inte måste lämna in pga garanti ser jag ingen anledning att
betala ett överpris till någon ackord-snubbe som skiter i min hoj.
/A
Äh, sånt lär man sig! MC-Varuhuset kränger ju också Yamaha!IronMike skrev:2128757Jag e kass på att meka...sist jag meka själv sluta det med låst framhjul ena gången, andra gången en kedja som gick av.
IronMike skrev:2128678Tänkte lämna in bågen och få lite saker fixade som har med div att göra. Är det bara bita i sura äpplet och ringa yamahacenter, eller finns det några billigare alternativ?
Mvh
Jag ska inte serva.. utan åtgärda lite transmissions-problemfazerfun skrev:2129121har också servat på MC-bolaget i järfälla. Kanonservice, trevligt bemötande och bra priser.![]()
men dom kanske pysslar me sånt också =)

War-psycho skrev:2129158Ingen som rekommenderar AVA MC ???![]()
Undrar varför...![]()
![]()
![]()
![]()
IronMike skrev:2129133Jag ska inte serva.. utan åtgärda lite transmissions-problemmen dom kanske pysslar me sånt också =)

ceasar skrev:2129165För att de inte säljer Yamaha...?
Han ska reparera hojen, inte köpa ny hoj... tror nog dom flesta verkstäder kan fixa dom flesta stora märkena.ceasar skrev:2129165För att de inte säljer Yamaha...?
Hehehe... typ såna skäl ja.snabbåka skrev:2129187Ja eller för att personalen är tokslut i huvudet där.

Mattias skrev:2129212Precisera vad du vill ha gjort så kanske nån vågar erbjuda sig. Jag, till exempel. I'll go easy när jag provkör, jag lovar.

Transmissonen hoppar på 2an vid 5000 varv ...är väl "bara" byta 2ans kugg eller vad man nu kallar det. Hm hmm. Det märks knappt på bulten, då brassar man mestadels ur 3an å 4an, men i stan vill man gärna powerwhela å va lite tuffMattias skrev:2129212Precisera vad du vill ha gjort så kanske nån vågar erbjuda sig. Jag, till exempel. I'll go easy när jag provkör, jag lovar.

Jag kan meka kedjor... Men kan å vill är skillnad, sist jag bytte drev å fixa me sånt, så gick kedjan av juceasar skrev:2129222Han vill bara få kedjan sträkt, men vågar inte erkänna att han inte klarar av det själv...![]()

Ahh så de fanns en firma i hägersten trots alltKalleNorton skrev:
..får höra runt lite. Tack för tipset.|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |